Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vitun virhreät Vitun virhreät
Demari ja persu Demari ja persu
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Päivän termi Päivän termi
Väestönvaihto Väestönvaihto
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Kivenheitto Kivenheitto
Paavo 🤦‍♂️ Paavo 🤦‍♂️
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Keijon konsti Keijon konsti
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua.. Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Mestari Mestari
Oulu Oulu
Somppulat Somppulat
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Mutti Marin Mutti Marin
Meemit. Meemit.
 609 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:11:55
[ + 7 - | ]

Pakkotyö

[67230] [305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png] [0.62 MB] [1000x1000] [] []
305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png

pakkotyö

 · 

sdp

(559)  · 

sanna marin

(322)  · 

hoitajat

06.09.2022 16:54:55
#597253 [+5] Piilota Suosittele

>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.

06.09.2022 17:57:49
#597266 [+2] Piilota Suosittele

Miljardeja ja miljardeja lapioidaan muualle.

Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.

[ 3 viestiä | ]