>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.
Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Vitun virhreät
Demari ja persu
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Päivän termi
Väestönvaihto
Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Kivenheitto
Paavo 🤦♂️
Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Keijon konsti
Laura ja Leo - Mediamonsteri
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Vihreiden logiikka
Kyllä trumputtaja vaan on paras
Sanna taas kerran.
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..