Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 864 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä
Vitun virhreät Vitun virhreät
sankari sankari
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Kommarit Kommarit
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
SDP SDP
Timcast Timcast
Vasemmisto. Vasemmisto.
THANKS JOE THANKS JOE
Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen
hyvä vastaus hyvä vastaus
ken on hulluin ken on hulluin
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
 517 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.73 MB, 1 tiedosto
31.08.2022 20:30:00
[ + 8 | ]

sannan palvojat

[67069] [saatana.png] [1.73 MB] [1000x1000] [] []
saatana.png

sanna marin

(322)  · 

suvakki

(154)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

ilmastohörhö

 · 

suuri johtaja

(11)  · 

jumala

(65)  · 

pohjois korea

 · 

kommunistien

 · 

mailmanvalloitus

01.09.2022 07:00:21 | 07:01:58
#596304 [+-] Piilota Suosittele

Santero:
Raksu:
Kengay:
Sonja:
Riku:
Norjis:
+ kaikki muut sannistit

Kaikki pilit tanassa kun lopultakin uuden ajan Jeesustar on vihdoinkin kuvassa kaikkien nähtävissä.

ps. tää on kuitenkin huumorisivusto joten kasvattakaa pallit, sanosin minä. Jos haluatte vängätä politrukkipaskasta niin teidän viidennen kolonnan hinttailunne ei oo millään tavalla hauskoja. Yrittäisit ipa edes.

pps. kattelin muuten läpitte käyttäjät. 15-20 oikeaa tunnusta ja kaikki loput sitten norskin perheenjäseniä. Emmää tiiä. Tietenki se on hyvä, että saa purettua mielisairaita fantasioitaan etes jollaki ankealla sivustolla, mutta kyllä sen verran ois hyvä kyetä refluksoimaan (ku en muista mitä se suomeksi on) omia elämän valintojaan.

Lissää kivoja juttuja, vähemmän autistipaskaa!

[ 2 viestiä | ]