Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sano ei Sano ei
Persut 👍 Persut 👍
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️ Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️
fatim diarrhea fatim diarrhea
söi haravan söi haravan
Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Jep, korruptiota ei ole. Jep, korruptiota ei ole.
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Sannaa taas ❤️ Sannaa taas ❤️
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Halonen Halonen
Pena Pena
SDP SDP
Make America Sane Again Make America Sane Again
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
 497 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
06.11.2021 00:32:49
[ + 3 | ]

Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat

[58157] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [518x600] [] []
tiedosto.jpg

sarasvuo

 · 

persut

(247)  · 

mielisairaus

(55)
06.11.2021 03:32:46
#513406 [+-] Piilota Suosittele

>>513398
Faija joutu kerran semmosen paskanjauhannan uhriksi, ettei ois ollu just Sarasvuo. Puhu ihan sekavia ja puuta heinää tunnin verran firman työntekijöille ja sitten lähti vittuun isot rahat kourassaan. Miksi firma etes hommas sen puhumaan sinne on jääny mysteeriksi. Jos esimerkiks duunina on laittaa paketti pöydältä rullakkoon niin mihin vittuun siinä hommassa tarvitaan tunnin mittasta puhetta joltaki kusiluikkarilta, että osais työnsä paremmin?

06.11.2021 12:41:05
#513507 [+-] Piilota Suosittele

>>513406

Konsultti on juuri näin rahansa tienaava. Konsultti ohjaa ja kysyy mihin suuntaan pitäisi mennä. Asiakas itse keksii itselleen oikean vaihtoehdon ja konsultti kerää suuret rahat tästä.

Voe vittu että on idioottia toimintaa välillä firmoissa. Posti on parhaita näyttöjä tästä idiotismista.

07.11.2021 01:49:47
#513703 [+-] Piilota Suosittele

>>513507
Postipa hyvinkin nyt ku arvasit oikein..

Toki vois itekki alakaa turhanpäiväseksi konsultiksi. Kertois vitsejä ja höpöttäis mitä sattuu niin siitä sais aina tonnin tai pari per firma. Sitte vielä laitattais uhureiksi joutuneet vastaamaan johonki idioottimaiseen galluppiin, että haluaisko ne vielä jatkossaki kuulla vai tunkisko ne mieluummin chiliä perseeseensä.

[ 6 viestiä | ]