Maataloustuet pitäisi poistaa. Voi olla että useimmat olisivat nälkäisiä. En ihan näillä kannoilla ole. Maataloustukia ei pitäisi olla edes olemassa, ja duopoli lakkauttaa lakisääteisesti kuten energian naurettava säätely.
Tarkoitan vain, että onko meillä siis idiootteja eduskunta täysi, vai haetaanko kaikille vain omaa etua. Ei jokainen voi olla niin itsekeskeinen tai tyhmä?
[
5 viestiä
|
]
⭰
SDP mainos
Thicc Marin
Koiron transformaatio
Iltasanomat propagandaa välissä.
Vastaus ohessa!
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Sanna taas suorittaa 🤣
Neekerin NATO ulinat
Valot päällä, ketään ei kotona
Parempaa rasismia
Lahden demari Eerik Mantere
Vasemmistopoliitikko.
Politiikka
Kello tikittää oikeuden puolesta
Putinin trollien palkka laskenut taas.
Veispuukin Jutku
Nyt tulee rahaa.
Saavutuksia.
No sillä lailla..
Halla-aholla on asiaa
Biden servaa Trumpetin
ampumahiihto rasismia?
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.