Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 835 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

SDP mainos SDP mainos
Thicc Marin Thicc Marin
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus. YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Politiikka Politiikka
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Putinin trollien palkka laskenut taas. Putinin trollien palkka laskenut taas.
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Saavutuksia. Saavutuksia.
No sillä lailla.. No sillä lailla..
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista. Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Arvovalinta. Arvovalinta.
 563 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:20:14
[ + 7 - | ]

Vitun virhreät

[67231] [304960276_176311078296098_4633577350559604153_n.jpg] [0.09 MB] [1125x1119] [] []
304960276_176311078296098_4633577350559604153_n.jpg

vihreät de gröna

(29)  · 

kaupunki

(31)  · 

tulevaisuus

(33)
06.09.2022 23:04:40
#597327 [+2] Piilota Suosittele

Buahahhaahah.

No, vihreiden mielestä kestävämpi ja reilumpi maatalous on sellainen, mikä on Suomesta ajettu nurin ja kaikki tuodaan muualta.

Ripuli-Darrakin vaan puhuu Lieksassa runkkaamisesta. Tuntisi nyt ensin edes oman rönttösensä.

07.09.2022 21:20:22
#597488 [+-] Piilota Suosittele

Maataloustuet pitäisi poistaa. Voi olla että useimmat olisivat nälkäisiä. En ihan näillä kannoilla ole. Maataloustukia ei pitäisi olla edes olemassa, ja duopoli lakkauttaa lakisääteisesti kuten energian naurettava säätely.

Tarkoitan vain, että onko meillä siis idiootteja eduskunta täysi, vai haetaanko kaikille vain omaa etua. Ei jokainen voi olla niin itsekeskeinen tai tyhmä?

[ 5 viestiä | ]