Näin se menee. Ainut vaihtoehto on kuten aikaisemmin kerroin, yleislakko jolla pistetään hallitus tekemään ne ratkaisut, joita pitää tehdä. Antaa se palkka mikä tarvitaan.
Suomessa on läjäpäin säästökohteita. Niitä on aivan hirvittävän paljon. Niitä ei vain haluta nähdä, koska ovat yleensäkin vain eliitin käytettävissä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Tilastot?
Käy tekemässä päivän hyvä teko
Vegan activists
Upeaa, mahtavaa!
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O