Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 877 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Aatu Aatu
Irstas viesti Irstas viesti
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Tynkkynen exposaa eloapinat Tynkkynen exposaa eloapinat
Meemi Meemi
Sdp Sdp
Persun psykoosi Persun psykoosi
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Tietovisa Tietovisa
Vihreät Vihreät
Jep, korruptiota ei ole. Jep, korruptiota ei ole.
Esa rankaisee Esa rankaisee
Kongressiehdokkaan viisauksia Kongressiehdokkaan viisauksia
ken on hulluin ken on hulluin
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Sano ei Sano ei
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Huumehörhöt Huumehörhöt
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Pakkotyö Pakkotyö
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
 533 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
20.09.2022 14:31:49
[ + 4 | ]

Siksi PS

[67673] [20220920_143107.jpg] [0.12 MB] [940x788] [] []
20220920_143107.jpg

uniper

(15)  · 

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)
20.09.2022 17:08:17
#600141 [+6] Piilota Suosittele

Tytti kusi jo koko homman ja Sanna kuittasi kusemiset tekstarilla, joten tämä peli on jo menetetty.

Kiitos @TyttiTup sellaisten asioiden hoitamisesta, joihin ei ole osaamista eikä kapasiteettia. Ja kiitos @JauhoBileSanna kun asia ei voinut vähempää kiinnostaa, vaan piti ryypätä ja taas tehdä Eurooppaan tätäkin kautta jättikokoinen rahalahjoitus.

Ei yhtään enää rahaa Eurooppaan eikä tietenkään myöskään heimopäälliköille tai minkälie Kirgisian tms. tupakoinnin vähentämiseen. Rahat vain Suomeen ja suomalaisille.

Ja yrityspuolellakin voi vain todeta, että nyt viimeistään pitää ymmärtää, että Saksaan ei tule sijoittaa eikä investoida mitään.

21.09.2022 02:43:23
#600237 [+1] Piilota Suosittele

>>600125
Saa nähdä, pystyykö mitään. Toisaalta täytyy muistaa että hallitus tarjoili uniperinratkaisuksi, että suomi vaan maksaa ja maksaa ja maksaa, mutta painostuksen alle joutuivat kokeilemaan jotain muutakin.

[ 11 viestiä | ]