Yhtään ei pysty ymmärtämään, että miksi pk-yritykset pysyvät kokoomuksen kannattajina. Ideanaan kun on mm. pk-yritysten kustannuksella suuryritysten etujen, sekä niille tukien ajaminen.
>>517190 Kyllä noi ihan selkeästi häiritsee käsitystä kevyestä kuvien jakoon keskittyvästä sivustosta. En ole koskaan ollut kissakuvien fani, mutta noiden ja turrien "ansiosta" jopa kissakuvatkin on tervetulleempia.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Lipsuti lupsis nuol nuol!
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
Kjäh kjäh 😁
Pettynyt Panu
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
"Vasurit loukkaantuvat helposti"
Lol, Keskusta
Kongressiehdokkaan viisauksia
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto