Paljon samaa molemmissa, erittäin paljon. Ja molemmille tietysti kehut hyvin treenatuista näytelmistä. Teatterissa näyttely saakin näyttää näyttelyltä.
>>595509 Vitut, tämän takia me äänestämme samat runkkarit aina jatkoon. Henkilökohtaisesti tuo jauhojuttu on aika pieni asia minulle jos vertaa muuhun hallituksen kansaa kohtaan kohdistamaan terroriin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Keskusta myös 🤣
Orpo
Denmari, totta kai.
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Kari.
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Espoo
Jos..
Tynkkynen
Ainoa oikea vastaus ryssälle
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Veronika Honka
Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
SDP mainos
Demarit vetää taas satasella seinään
Suur-Suomi
Persun psykoosi
tulevaisuus
Elämä on kovaa!
Kello tikittää oikeuden puolesta
Lisää veroa
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Parempaa rasismia
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä