Paljon samaa molemmissa, erittäin paljon. Ja molemmille tietysti kehut hyvin treenatuista näytelmistä. Teatterissa näyttely saakin näyttää näyttelyltä.
>>595509 Vitut, tämän takia me äänestämme samat runkkarit aina jatkoon. Henkilökohtaisesti tuo jauhojuttu on aika pieni asia minulle jos vertaa muuhun hallituksen kansaa kohtaan kohdistamaan terroriin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
SDP uusi logonsa!
Että näin
Veronmaksaja.
Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Pasilassa ärtymystä havaittavissa
Persu-meemejä
jotain yhteistä
Korruptio ei ole
Sekoomus ja välikysymys
Ruotsin tie
Missä BLM?
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä