vitun kaljurasistit vitun kaljurasistit
auton pesu auton pesu
harjattu börh harjattu börh
sinne läks sinne läks
Kuinka voit tänään? Kuinka voit tänään?
rotta tanssi rotta tanssi
Parmesaania Parmesaania
Hyvä vuosikerta Hyvä vuosikerta
Leirille siitä Leirille siitä
koitappa katkasta koitappa katkasta
Muslimisuihke Muslimisuihke
naku naku naku naku

Psyyke lähetti viestin #759213 kohteeseen OLTII SLOBON JA.

Nakuankka lähetti viestin #759212 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Nakuankka lähetti viestin #759211 kohteeseen Ukrainan juttuja.

digimummo lähetti viestin #759210 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Psyyke lähetti viestin #759209 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Granit lähetti viestin #759208 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Frensesia lähetti viestin #759207 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

digimummo lähetti viestin #759206 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Kessu lähetti viestin #759205 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Likasanko lähetti viestin #759204 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

digimummo lähetti viestin #759203 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

digimummo lähetti viestin #759202 kohteeseen Pitäsköhän osta.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759201 kohteeseen Olipa hyvä idea.

digimummo lähetti viestin #759200 kohteeseen Voi perkeleen d.

digimummo lähetti viestin #759199 kohteeseen @nakuankka :den.

sonja lähetti viestin #759198 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Psyyke lähetti viestin #759197 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Psyyke lähetti median koko bussi nousi taputtamaan.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759196 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Psyyke lähetti viestin #759195 kohteeseen Olipa hyvä idea.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759194 kohteeseen Olipa hyvä idea.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759193 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759192 kohteeseen Olipa hyvä idea.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759191 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Psyyke lähetti median lyönkö?.

SetäMies lähetti viestin #759187 kohteeseen Voi perkeleen d.

SecretMetal lähetti viestin #759186 kohteeseen Voi perkeleen d.

Kessu lähetti viestin #759185 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759184 kohteeseen Äitimuori osti .

sonja lähetti viestin #759183 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

sonja lähetti viestin #759182 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Likasanko lähetti viestin #759181 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Frensesia lähetti viestin #759180 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

SecretMetal lähetti viestin #759179 kohteeseen Äitimuori osti .

Granit lähetti viestin #759178 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Nakuankka lähetti viestin #759175 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Pölle lähetti viestin #759174 kohteeseen Äitimuori osti .

SecretMetal lähetti viestin #759173 kohteeseen Äitimuori osti .

SecretMetal lähetti viestin #759172 kohteeseen Äitimuori osti .

SecretMetal lähetti viestin #759171 kohteeseen Äitimuori osti .

SecretMetal lähetti viestin #759170 kohteeseen Äitimuori osti .

Kessu lähetti viestin #759169 kohteeseen Ukrainan juttuja.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759168 kohteeseen SAATANA KUTSUU .

ThisIsRape69 lähetti viestin #759167 kohteeseen SAATANA KUTSUU .

Nakuankka lähetti viestin #759166 kohteeseen SAATANA KUTSUU .

SetäMies lähetti viestin #759165 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Kessu lähetti viestin #759164 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

ThisIsRape69 lähetti viestin #759163 kohteeseen SAATANA KUTSUU .

Pölle lähetti viestin #759161 kohteeseen Äitimuori osti .

Heimosenkeimo lähetti viestin #759160 kohteeseen Äitimuori osti .

Nakuankka lähetti viestin #759159 kohteeseen huomenta oli j.

SetäMies lähetti viestin #759158 kohteeseen huomenta oli j.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759157 kohteeseen Äitimuori osti .

valupertti lähetti viestin #759156 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Nakuankka lähetti viestin #759155 kohteeseen Äitimuori osti .

valupertti lähetti viestin #759154 kohteeseen huomenta oli j.

Pölle lähetti viestin #759153 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Nakuankka lähetti viestin #759152 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Nakuankka lähetti median Ukrainan juttuja.

Frensesia lähetti median Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Granit lähetti viestin #759150 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Nakuankka lähetti viestin #759149 kohteeseen Muistatteko nii.

Likasanko lähetti viestin #759148 kohteeseen Muistatteko nii.

Likasanko lähetti viestin #759147 kohteeseen Teräsmies.

Nakuankka lähetti viestin #759146 kohteeseen Sohva skuutti.

sonja lähetti viestin #759144 kohteeseen Sohva skuutti.

Kessu lähetti viestin #759143 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Frensesia lähetti viestin #759142 kohteeseen Metali musiki apu.

Likasanko lähetti viestin #759141 kohteeseen Metali musiki apu.

Psyyke lähetti viestin #759139 kohteeseen Sohva skuutti.

Kenway lähetti median Metali musiki apu.

Nakuankka lähetti viestin #759138 kohteeseen Sohva skuutti.

Kenway lähetti viestin #759137 kohteeseen Deathlist 2026.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759136 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

Nakuankka lähetti viestin #759135 kohteeseen Bäng bussit on nyt suosittuja.

Nakuankka lähetti viestin #759134 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Psyyke lähetti viestin #759133 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

sonja lähetti viestin #759132 kohteeseen Bäng bussit on nyt suosittuja.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759131 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

Psyyke lähetti viestin #759130 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

Kessu lähetti viestin #759129 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Likasanko lähetti viestin #759128 kohteeseen Oispa syksy..

sonja lähetti viestin #759126 kohteeseen matkailua.

Kaasukammio lähetti viestin #759125 kohteeseen pikku purasu vain.

Kaasukammio lähetti viestin #759124 kohteeseen Pitäsköhän osta.

Kenway lähetti viestin #759123 kohteeseen Oispa syksy..

Nakuankka lähetti viestin #759121 kohteeseen Bäng bussit on nyt suosittuja.

Frensesia lähetti median Sohva skuutti.

Nakuankka lähetti viestin #759120 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Frensesia lähetti viestin #759119 kohteeseen Viinalaki meni .

Pölle lähetti median Kalikan hinkkaus.

sonja lähetti viestin #759118 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Nakuankka lähetti viestin #759117 kohteeseen Viinalaki meni .

Frensesia lähetti viestin #759116 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Frensesia lähetti viestin #759115 kohteeseen Viinalaki meni .

Heimosenkeimo

Olipa hyvä idea käydä mattopyykillä, nyt matot haisee märälle koiralle ja vähä paskalle vaikka ovat ihan kuivia.
No, onneks on kaljaa.

+0  10 viestiä   22:09
Frensesia

Voi perkeleen deekut :D
Kauppareissulla sellanen arviolta 50+ harmaantuva hevipena ohimennen kyseli, et mikäs paita mulla on...vastasin että Vaderin paita tää on.
Takaspäin ostoksilta tää sama ukko aivan päissää siinä sit pysäytti ja rupes juttelee, ku innostu että joku muukin Oulussa muistaa antiikkisen death metalli lössin.
Eikä siinä mitää saatanhan minä parit sanat vaihtaa mut perkele ku tää huojui jo tuulen mukana, niin kippas sit kaljatölkkinsä mun rinnuksille kompuroidessaam. Ylimääräistä pesutupa keikkaa siis tiedossa.

+2  3 viestiä   20:52
ThisIsRape69

OLTII SLOBON JA MÄMMIJUHAN KANS EILE PUHOKSEL OSTAA KALEXIA STUDIOLLE. SLOBO OLI KEIKANNU KONTULA NUOKKARILT JONKU KAPISEN OSCIN JA OLI TARKOTUS PÄÄSTÄ NAUHOTTAA JOTKU KUUMAT HOPEALAATIKKO SEQVENSSIT JA TUUTTAA KUNNOL LFO:TA GEITTII. KYSELTII JUST SLOBOLTA SEN HURJASTA PAKOMATKASTA KU SIIHE TULI JOKU NARKKI KYSELEE POISTOI. MÄMMIJUHA KUITENKI HAISTO KYTÄN JO KAUKAA JA KÄSKI SEN PAINUU VITTUU KU ME LASTATTII GEARIT COROLLAA JA LÄHETTII TALLA POHJAS KOHTI LEPISTÄ.

ku OLTIIN SÖRKÄN KOHILLA MU HAKULAITE ALKO PIIPPAA ELLIOTNESSIN NUMEROO PITI SIT PYSÄHTYY PIRITORILLE PUHELIKISKAA JA SOITTAA MITÄ SÄ MEINAA MUT VITTU SE KISKA OLI POTKITTU PASKAKS. EI SE MITÄÄ ONNEKS SIIT VIEREISET THAI-RUNKKAAMOST PIHALLE POMPPAS JOKU JUPPI JOKA TAJUS LAINAA MEILLE SEN UUTTA NOKIAA. NO SAIN SOITETTUU NESSILLE JA SEHÄ BUUKAS MEIJÄT HETI KAAPELIN MAIN STAGELLE ALKUILLAN SLOTI MUT MENEEHÄN SE PAREMMA PUUTTEESSA. VIETII SE NOKIA HESARIN PANTTII JA OTETTII SIIT VÄHÄ BENSARAHAA KU MATKA JATKU KOHTI LEPAKON STUDIOO. PARKKIKSELLA KU ROUDATTII NAAPURISTUDION HOUGEJÄBÄ TULI HEHKUTTAA HARDFLOORIN UUTTA SEISKAA JONKA SE OLI JUST POISTANU STREETBEATISTA. VÄHÄNKÖ SE MENI NOLOKS KU SANOTTII ME OLLAA SOITETTU SITÄ JO KUUKAUSIA WHITE-LABELINA. SIIN OLI SEN MIMMIFRENDI JOKA MUUTE NÄYTTI IHAN MARUSCHALTA(???) JA SE ÖÖGAS MU DECADENCESTA OSTETTUI KULLAKELTASII LATEKSIBYYSII. MÄMMIJUHA ISKI SILLE SILMÄÄ JA SANO ET HEI BEIBE VOIDAA HOITAA SU NIMI NAILONIE LISTALLE IHA MILLO VAA. HOUGEPOJU MENI IHA VAIKEEKS JA VITTU ET MEIT NAURATTI. MENTII SIIT STUDIOLLE TYKITTELEE TUMMAA PAAHTOO JA KOHT OLI KELANAUHAT TÄYN _NIIN TIMANTTIST_ MATSKUU ET PÄÄSTÄÄ SALETTII MYÖS SEURAAVALLE HITTIBUUMILLE

+0  1 viestiä  Piilota  20:51
ThisIsRape69

SAATANA KUTSUU MINUA
KAUPUNKI KAUPUNGIN JÄLKEEN TÖRMÄÄ SAATANANPALVONTAAN JA SHAMANISMIIN
ÄÄNILEVYLLE TAKAPERIN ÄÄNITETTY SANOMA MENEE AIVOIHIN PERILLE HUOMAAMATTAMME
SAATANANPALVONTAMUSIIKKIA OIKEIN SITÄ JYMPYTYSTÄ
ROCK-SANOITUKSET SISÄLTÄVÄT MUUNMUASSA HUUMEIDEN JA ALKOHOLIN IHANNOINTIA, HAUREUTTA, homoSEKSUAALISUUTTA (HAPSI) SAATANALLISIA VIESTEJÄ
rooLIPELIEN KAUTTA POIKASET ON JOHDETTU SAATANANAPALVONTAAN
SAATANANPALVOJAT AIKOO POLTTAA JONKIN SEINÄJOEN KIRKOISTA
TULEE TODELLA JOKU HAPSI TULEE NIINKU SAATANA JOKA OTTAA VALTAANSA
ONKO TÄMÄ SAATANA OIKEASTI OLEMASSA OLEVA PERSOONALLINEN OLENTO kyllä
MUTTA TIEDÄTTEKÖ TE @SecretMetal MITKÄ OVAT MUSTAT MESSUT HAUTUUMAALLA
EI MUA KOVIN NAURATA (@Granit) JOS JUODAAN JOTAKIN LEPAKON VERTA TAIKKA RÄJÄYTELLÄÄN LAMPAITA
KYLLÄ MINUSTA SIITÄ ON NAURU KAUKANA
JENGIPAINE
HUUMAUSAINE
VASEMMAN KÄDEN TIE
TURMIOLLE VIE
MUSTA MESSU
JA MUSTA RAAMATTU
ELÄINRAATO
HAUTAKIVIKAATO
SEKSIMAGIA
PSYKOPATIA
KIRVESMURHA
PALOITTELUSURMA
SAATANA KUTSUU MINUA

+0  4 viestiä  Piilota  20:07
SecretMetal

Äitimuori osti jostaki torikojulta aasialaista mättöä vähän niinku palkaksi siitä, että ajan nurmikon. :D Noh se sapuska oli uskomattoman mautonta ja siinä oli ihan vittuna riisiä verrattuna kaikkeen muuhun ja kastiketta ei ollu käytännössä ollenkaan ja se ei maistunu juuri miltään. :( No ajoin nurmikon silti ja ku vedän loput iltapalaksi niin nakkaan sekaan soijakastiketta, srirachaa ja mukana tulleen hauskan makean kastikkeen, mitä oli ehkä teelusikallinen. :D Oli äitimuorilleki eka kerta ku testas ku työkaverit oli kuulemma kehunu, mutta olihan tuo nyt aika paskaa ja annokset makso 11e. :D Mulle tuli possua ja äiti otti kanan niin ei kyllä kumpikaan vakuuttanu pätkääkään. :D Mukana tuli toki kaks pientä purkkia jotain minkä oletin olevan chiliöljyä, mutta se oli jotain mitä lie etikkaista haistapaska hommaa mikä haisi jo niin pahalle, että lensivät suoraan roskiin. :D Tietääpähän ettei tartte tuohon paikkaan ennään sijottaa sentin jeniä saatana ku melkeen vierestä saa about samaan hintaan ihan taivaallista chilihärkää ja annoskokoki on varmaan tuplat tuosta. :D Nyt juon loput kaljat ilman paitaa ja kuivattelen tuulettimien äärellä pihatöistä kertyneet hiet ja katson youtubesta jotain todella tärkeää. Rattoisaa illanjatkoa lähes kaikille tasapuolisesti!

+1  11 viestiä  Piilota  19:31
Nakuankka

Muistatteko niitä hyviä yhdistelmiä sloganeista ? Eli ota kaksi eri mainoslausetta ja yhdistä ne.

Taitaa tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tarjolla, Simo vaatehuoneelta hei!


Yks kakkaa.. Kaks kakkaa.. Syökää kanaa!!!


Elä sie etelän mies huido. Panu kestää isältä pojalle


Pinotexia pintaan niin vanhakin nuortuu. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

+0  2 viestiä   18:14
ThisIsRape69

anna mennä
MIRAA HEIKKOUTTANI LIIAN KOVAA LÖIN
LAUTEILLA HÄN VIELÄ LEPÄS
SAUNAMAKKARAA KUN SÖIN
SILLO SIVUSILMÄLLÄIN NUO LIEKIT ROUHUAVAT NÄIN
VAIMO VIETTIIIN PAIKKAAN PAREMPAAN MÄ TÄNNE YKSIN JÄIN
-
SINNE HIILENMUSTAENKELINI LENTÄÄÄÄÄÄ
HILJAA LIIITÄÄ YLI MIEHEN MURTUNEEN
NIIN SE EMENEEE HYMMÄRRÄN VAA HERRAT YMMÄRRÄ MUA EI
__ KAIKKENI MÄ YRITIN SILTI VEIVÄT ATK JUTUT TYÖN JA TALONKIN __
prööt
OLEN YKSINÄINEN SUSI MUTTA LAUMAN TARVITSEN
olEN KIVI JOKA KUKKIIIII LAILA HAURAAN JOUTSENEN
jaLAAT VIEVÄT HELVETTIIN MINÄ KATSON TAIVAASEEN
SIELLÄ HIILENMUSTA ENKELINI ALAS HYMYILEE
SIELLÄ HIIIIIIILENMUSTA ENKELINI LENTÄÄ
HILJAA LIITÄÄ YLI MIEHENMURTUNEEN
NIIN SE MENEE YMMÄRRÄN VAA HERAT YMMRÄ MUA EI
UHRI OLEN ITSEKKIN TALVEN ROUTA TAPPAA PIHATONTUTKIN

+0  0 viestiä  Piilota  17:21
ThisIsRape69

MOIKKA KUULIN ET OOTTE JUHANNUKSEN JÄLJILT NIINKU IHAN SIKA WÖÖ-WHAT-THE-420 niin halusin vain kertao vapahtajtmstnona
JUMALASTA
Orkideasta

+0  4 viestiä  Piilota  16:08
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä  Piilota  14:57
Makkaraparoni

Kun Kela nykyään ottaa huomioon jokaisen roposen, piti itselläkin alkaa vääntämään 44,65 € vajaasta toimeentulotuesta, kun kelan tekoälybotti ei selvästikään ymmärrä, että 20 % veroa menee yleistuesta.

+0  0 viestiä   13:30
SetäMies

Viinalaki meni läpi

+3  3 viestiä   13:09
Kenway

+0  0 viestiä   12:30
Nakuankka

Ihme ettei ton liikenneturvan mainoksesta ole noussut haloo. Siinä siis porukka muettii kuka ajaa, yks sanoo että "mä oon juonu vaan neljä" sekä joku muija sanoo "no mä oon taas vähä poltellu" kunnes joku tulee sanoo että bussilla, taksilla tai selväpäisellä kuskilla. Toi on eka kerta kun mainosten yhteydessä puhutaan pössyttelystä, luulis että tässä kukkahattujen luvatussa maassa moni Irmeli ois jo soittanu huutoraivolla mainonnan eettiseen virastoon ettei tollasta mainosta saa esittää

+2  0 viestiä   11:51
SetäMies

Ti 23.6.
Aatu, Aatto, Aadolf

+4  0 viestiä   08:30
SetäMies

Pitäsköhän ostaa semmonen pinkki härveli joka tungetaan perseeseen ja sitten lähetellä itselleen tekstiviestejä?

+0  2 viestiä   08:14
SetäMies

huomenta
oli jääny puolikas olut pöydälle eilen ja just ykkösellä naamaan. lämmin väljähtynyt kalja

+2  5 viestiä   06:55
Nakuankka

Menin nukkuu mut mä kuulen jotain huminaa

+0  4 viestiä   23:47
SetäMies

Pekka Rinteelle upea uutinen: Hockey Hall of Fameen!

+0  0 viestiä   22:12
Nakuankka

Suomessa on vapaa sana sekå mielepiteen vapaus ja sillee ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6164efbc-564f-4320-862e-06f31467733f

+1  1 viestiä  Piilota  21:51
SetäMies

@nakuankka :den kanssa mökillä

+1  5 viestiä   21:15
SetäMies

Voi hitsi
Huomenna tulee 3 lootaa mustaa.
Melkeen jo unohtanu.

+0  0 viestiä  Piilota  20:55
Nakuankka

Vielä 1-2 vuotta sitten, @setämies melkeen blokkas mut homokuvista ja @heimosenkeimo itseasiasa teki sen. Nyt kun setämies homoilee etusivulla kukaan ei sano yhtään mitään :D

Luolasto, se tekee sinusta uuden miehen!

+0  6 viestiä  Piilota  20:34
SetäMies

Oltiin nakun kanssa juhannuksena mökillä.

+1  0 viestiä   20:22
SetäMies

Seksitapahtuma päätyi kaupungin sivuille – Lääkäri-Atella meni kuppi nurin: "95 prosenttia kansasta ei ymmärrä"
Ate on herkkä :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9efd670b-9954-445e-b00f-26c0e57f2424

+0  0 viestiä  Piilota  19:59
Nakuankka

Vetääköhän Norja futiksessa samanlaisen yllärin kuin jääkiekossa ? Mä en nyt tarkoita että ne voittais pronssia, vaan ylipäätään että niiden sijoitus on ylipäätään huomattavasti korkeammalla ? Wikin mukaan suurin voitto on suomesta 12-0 mutta sen lisäks eivät ole päässeet kuin kolmasti MM-peleihin ja kerran EM-peleihin. Molemmissa tuli samointein turpaan, joten jo nyt Norjalla menee aivan vitun hyvin historiaansa nähden. Toki siel on nyt Haaland joka on niiden peruspilari täl hetkel, joten ei ne tarttis ku pari voittoa vielä niin ois jo historian kirjat sekasi. Nytkin ens peli Norja-Senegal Feikkauksen kertoimella 2,18 norjalle, tasuri 3,45 ja senegal 3,25. Toi on kyllä sellanen kohde etten yhtään osaa sanoa, ehkä riskillä vois laittaa Norjan voittamaan yhdellä maalilla jos kertoimia hakee

+0  0 viestiä   19:42
SecretMetal

Hei luolaston ammattirotat! Oonko mää ainoa jonka mielestä tuo yleistuen hakeminen ja kelan viestintä omassa kelassa on menny jotenki ihan päin vittua? :D Luultavasti sain haettua rottarahat viime kuulta, mutta etusivulle jäi silti kaks ilmotusta, että haepa tästä taas tukiaiset ja molempia klikkaamalla päädyin samaan pisteeseen, missä päivämäärät tuntu olevan ihan pisin vittua... Niin ja onhan mulla yks keissi siellä oottanu päätöstä jo helmikuusta asti ja nyt vasta pystyin varmistumaan siitä, että mun vastine on varmasti menny perille, mutta päätöstä odotellaan edelleen. :D Kyllä Kela on vitun hieno laitos....

+0  2 viestiä   19:28
SetäMies

Henrik Haukeland
Lyö itsesi läpi koko maailmalle mm-kisoissa

<mene venäjälle ja kansainvälinen ura ohi
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012095017.html
Välkky kaveri

+0  0 viestiä   19:16
SetäMies

lihaperunasoselaatikkoo
Elikkäs pussymuusia ja jauhenlihaa

+0  1 viestiä   16:06
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   15:44
SetäMies

Mikähän siinä on että kännissä iskee siivous into? Tiskausta, pyykkäystä jne. Nyt hoidetaan tiskit ja pyykit.

+1  2 viestiä   14:32
SetäMies

+1  4 viestiä   12:27
SetäMies

Hain kopan sandelssia saatana

+0  0 viestiä  Piilota  11:56
Granit

+0  0 viestiä   02:16