Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta
Hienoja ihmisiä Hienoja ihmisiä
suit yourself suit yourself
Fuck the police Fuck the police
No nyt sekin selvis No nyt sekin selvis
Bödkatti Bödkatti
Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus) Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus)
Ismo Ismo
Bladerunning Bladerunning
mitäs poistettaisiin? mitäs poistettaisiin?
Rane Rane
@Hapsi_ röntgenissä @Hapsi_ röntgenissä

Frensesia lähetti median Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Granit lähetti viestin #759150 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Nakuankka lähetti viestin #759149 kohteeseen Muistatteko nii.

Likasanko lähetti viestin #759148 kohteeseen Muistatteko nii.

Likasanko lähetti viestin #759147 kohteeseen Teräsmies.

Nakuankka lähetti viestin #759146 kohteeseen Sohva skuutti.

sonja lähetti viestin #759144 kohteeseen Sohva skuutti.

Kessu lähetti viestin #759143 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Frensesia lähetti viestin #759142 kohteeseen Metali musiki apu.

Likasanko lähetti viestin #759141 kohteeseen Metali musiki apu.

Psyyke lähetti viestin #759139 kohteeseen Sohva skuutti.

Kenway lähetti median Metali musiki apu.

Nakuankka lähetti viestin #759138 kohteeseen Sohva skuutti.

Kenway lähetti viestin #759137 kohteeseen Deathlist 2026.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759136 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

Nakuankka lähetti viestin #759135 kohteeseen Bäng bussit on nyt suosittuja.

Nakuankka lähetti viestin #759134 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Psyyke lähetti viestin #759133 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

sonja lähetti viestin #759132 kohteeseen Bäng bussit on nyt suosittuja.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759131 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

Psyyke lähetti viestin #759130 kohteeseen MOIKKA KUULIN E.

Kessu lähetti viestin #759129 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Likasanko lähetti viestin #759128 kohteeseen Oispa syksy..

sonja lähetti viestin #759126 kohteeseen matkailua.

Kaasukammio lähetti viestin #759125 kohteeseen pikku purasu vain.

Kaasukammio lähetti viestin #759124 kohteeseen Pitäsköhän osta.

Kenway lähetti viestin #759123 kohteeseen Oispa syksy..

Nakuankka lähetti viestin #759121 kohteeseen Bäng bussit on nyt suosittuja.

Frensesia lähetti median Sohva skuutti.

Nakuankka lähetti viestin #759120 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Frensesia lähetti viestin #759119 kohteeseen Viinalaki meni .

Pölle lähetti median Kalikan hinkkaus.

sonja lähetti viestin #759118 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Nakuankka lähetti viestin #759117 kohteeseen Viinalaki meni .

Frensesia lähetti viestin #759116 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Frensesia lähetti viestin #759115 kohteeseen Viinalaki meni .

Kenway lähetti viestin #759111 kohteeseen Sellasta meininkiä.

sonja lähetti viestin #759110 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Nakuankka lähetti viestin #759108 kohteeseen huomenta oli j.

valupertti lähetti viestin #759107 kohteeseen huomenta oli j.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759106 kohteeseen Sellasta meininkiä.

sonja lähetti viestin #759105 kohteeseen tsekkaa mun monttua.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759104 kohteeseen Menin nukkuu mu.

sonja lähetti median Sellasta meininkiä.

sonja lähetti viestin #759103 kohteeseen Tissitiistai.

Nakuankka lähetti viestin #759102 kohteeseen @nakuankka :den.

SetäMies lähetti viestin #759100 kohteeseen Pieru.

sonja lähetti median Tissitiistai.

SetäMies lähetti viestin #759097 kohteeseen Menin nukkuu mu.

sonja lähetti viestin #759096 kohteeseen Taideinstallaatio.

digimummo lähetti viestin #759095 kohteeseen Menin nukkuu mu.

digimummo lähetti viestin #759094 kohteeseen @nakuankka :den.

digimummo lähetti viestin #759093 kohteeseen Suomessa on vap.

digimummo lähetti viestin #759092 kohteeseen Pitäskö nää kai.

Kenway lähetti viestin #759091 kohteeseen Menin nukkuu mu.

Nakuankka lähetti viestin #759089 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

sonja lähetti viestin #759086 kohteeseen Hapsin Slice of Life.

Nakuankka lähetti viestin #759085 kohteeseen Steam Machine j.

SetäMies lähetti viestin #759084 kohteeseen Steam Machine j.

Nakuankka lähetti viestin #759083 kohteeseen Steam Machine j.

SetäMies lähetti viestin #759082 kohteeseen @nakuankka :den.

SetäMies lähetti viestin #759081 kohteeseen Steam Machine j.

SetäMies lähetti viestin #759080 kohteeseen Steam Machine j.

Nakuankka lähetti viestin #759079 kohteeseen @nakuankka :den.

Nakuankka lähetti viestin #759077 kohteeseen Steam Machine j.

wiz lähetti viestin #759076 kohteeseen Steam Machine j.

Nakuankka lähetti viestin #759074 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

SetäMies lähetti viestin #759073 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

Nakuankka lähetti viestin #759072 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

Nakuankka lähetti viestin #759070 kohteeseen Pitäskö nää kai.

SetäMies lähetti viestin #759069 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

Nakuankka lähetti viestin #759068 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

SetäMies lähetti viestin #759067 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

Nakuankka lähetti viestin #759066 kohteeseen @nakuankka Mik.

SetäMies lähetti viestin #759065 kohteeseen @nakuankka Mik.

Nakuankka lähetti viestin #759063 kohteeseen @nakuankka Mik.

SetäMies lähetti viestin #759062 kohteeseen @nakuankka Mik.

Nakuankka lähetti viestin #759060 kohteeseen @nakuankka Mik.

SecretMetal lähetti viestin #759057 kohteeseen Hei luolaston a.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759055 kohteeseen Hei luolaston a.

Granit lähetti viestin #759051 kohteeseen Minä taidan pak.

sonja lähetti viestin #759050 kohteeseen Nätti likka 4.

SecretMetal lähetti viestin #759049 kohteeseen Nurmikko teuras.

digimummo lähetti viestin #759048 kohteeseen Rillausta.

digimummo lähetti viestin #759047 kohteeseen Ihan sekaisin vaan.

SetäMies lähetti viestin #759046 kohteeseen Mikähän siinä o.

Kenway lähetti viestin #759045 kohteeseen Oispa syksy..

antimateria lähetti viestin #759044 kohteeseen Kimalainen on s.

antimateria lähetti viestin #759043 kohteeseen Rullakebab.

antimateria lähetti viestin #759042 kohteeseen Mikähän siinä o.

Nakuankka

Muistatteko niitä hyviä yhdistelmiä sloganeista ? Eli ota kaksi eri mainoslausetta ja yhdistä ne.

Taitaa tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tarjolla, Simo vaatehuoneelta hei!


Yks kakkaa.. Kaks kakkaa.. Syökää kanaa!!!


Elä sie etelän mies huido. Panu kestää isältä pojalle


Pinotexia pintaan niin vanhakin nuortuu. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

+0  2 viestiä  Piilota  18:14
ThisIsRape69

anna mennä
MIRAA HEIKKOUTTANI LIIAN KOVAA LÖIN
LAUTEILLA HÄN VIELÄ LEPÄS
SAUNAMAKKARAA KUN SÖIN
SILLO SIVUSILMÄLLÄIN NUO LIEKIT ROUHUAVAT NÄIN
VAIMO VIETTIIIN PAIKKAAN PAREMPAAN MÄ TÄNNE YKSIN JÄIN
-
SINNE HIILENMUSTAENKELINI LENTÄÄÄÄÄÄ
HILJAA LIIITÄÄ YLI MIEHEN MURTUNEEN
NIIN SE EMENEEE HYMMÄRRÄN VAA HERRAT YMMÄRRÄ MUA EI
__ KAIKKENI MÄ YRITIN SILTI VEIVÄT ATK JUTUT TYÖN JA TALONKIN __
prööt
OLEN YKSINÄINEN SUSI MUTTA LAUMAN TARVITSEN
olEN KIVI JOKA KUKKIIIII LAILA HAURAAN JOUTSENEN
jaLAAT VIEVÄT HELVETTIIN MINÄ KATSON TAIVAASEEN
SIELLÄ HIILENMUSTA ENKELINI ALAS HYMYILEE
SIELLÄ HIIIIIIILENMUSTA ENKELINI LENTÄÄ
HILJAA LIITÄÄ YLI MIEHENMURTUNEEN
NIIN SE MENEE YMMÄRRÄN VAA HERAT YMMRÄ MUA EI
UHRI OLEN ITSEKKIN TALVEN ROUTA TAPPAA PIHATONTUTKIN

+0  0 viestiä   17:21
ThisIsRape69

MOIKKA KUULIN ET OOTTE JUHANNUKSEN JÄLJILT NIINKU IHAN SIKA WÖÖ-WHAT-THE-420 niin halusin vain kertao vapahtajtmstnona
JUMALASTA
Orkideasta

+0  4 viestiä  Piilota  16:08
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   14:57
Makkaraparoni

Kun Kela nykyään ottaa huomioon jokaisen roposen, piti itselläkin alkaa vääntämään 44,65 € vajaasta toimeentulotuesta, kun kelan tekoälybotti ei selvästikään ymmärrä, että 20 % veroa menee yleistuesta.

+0  0 viestiä   13:30
SetäMies

Viinalaki meni läpi

+2  3 viestiä   13:09
Kenway

+0  0 viestiä   12:30
Nakuankka

Ihme ettei ton liikenneturvan mainoksesta ole noussut haloo. Siinä siis porukka muettii kuka ajaa, yks sanoo että "mä oon juonu vaan neljä" sekä joku muija sanoo "no mä oon taas vähä poltellu" kunnes joku tulee sanoo että bussilla, taksilla tai selväpäisellä kuskilla. Toi on eka kerta kun mainosten yhteydessä puhutaan pössyttelystä, luulis että tässä kukkahattujen luvatussa maassa moni Irmeli ois jo soittanu huutoraivolla mainonnan eettiseen virastoon ettei tollasta mainosta saa esittää

+1  0 viestiä   11:51
SetäMies

Ti 23.6.
Aatu, Aatto, Aadolf

+3  0 viestiä   08:30
SetäMies

Pitäsköhän ostaa semmonen pinkki härveli joka tungetaan perseeseen ja sitten lähetellä itselleen tekstiviestejä?

+0  1 viestiä  Piilota  08:14
SetäMies

huomenta
oli jääny puolikas olut pöydälle eilen ja just ykkösellä naamaan. lämmin väljähtynyt kalja

+1  2 viestiä  Piilota  06:55
Nakuankka

Menin nukkuu mut mä kuulen jotain huminaa

+0  4 viestiä   23:47
SetäMies

Pekka Rinteelle upea uutinen: Hockey Hall of Fameen!

+0  0 viestiä   22:12
Nakuankka

Suomessa on vapaa sana sekå mielepiteen vapaus ja sillee ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6164efbc-564f-4320-862e-06f31467733f

+1  1 viestiä  Piilota  21:51
SetäMies

@nakuankka :den kanssa mökillä

+1  4 viestiä  Piilota  21:15
SetäMies

Voi hitsi
Huomenna tulee 3 lootaa mustaa.
Melkeen jo unohtanu.

+0  0 viestiä   20:55
Nakuankka

Vielä 1-2 vuotta sitten, @setämies melkeen blokkas mut homokuvista ja @heimosenkeimo itseasiasa teki sen. Nyt kun setämies homoilee etusivulla kukaan ei sano yhtään mitään :D

Luolasto, se tekee sinusta uuden miehen!

+0  6 viestiä   20:34
SetäMies

Oltiin nakun kanssa juhannuksena mökillä.

+1  0 viestiä   20:22
SetäMies

Seksitapahtuma päätyi kaupungin sivuille – Lääkäri-Atella meni kuppi nurin: "95 prosenttia kansasta ei ymmärrä"
Ate on herkkä :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9efd670b-9954-445e-b00f-26c0e57f2424

+0  0 viestiä   19:59
Nakuankka

Vetääköhän Norja futiksessa samanlaisen yllärin kuin jääkiekossa ? Mä en nyt tarkoita että ne voittais pronssia, vaan ylipäätään että niiden sijoitus on ylipäätään huomattavasti korkeammalla ? Wikin mukaan suurin voitto on suomesta 12-0 mutta sen lisäks eivät ole päässeet kuin kolmasti MM-peleihin ja kerran EM-peleihin. Molemmissa tuli samointein turpaan, joten jo nyt Norjalla menee aivan vitun hyvin historiaansa nähden. Toki siel on nyt Haaland joka on niiden peruspilari täl hetkel, joten ei ne tarttis ku pari voittoa vielä niin ois jo historian kirjat sekasi. Nytkin ens peli Norja-Senegal Feikkauksen kertoimella 2,18 norjalle, tasuri 3,45 ja senegal 3,25. Toi on kyllä sellanen kohde etten yhtään osaa sanoa, ehkä riskillä vois laittaa Norjan voittamaan yhdellä maalilla jos kertoimia hakee

+0  0 viestiä   19:42
SecretMetal

Hei luolaston ammattirotat! Oonko mää ainoa jonka mielestä tuo yleistuen hakeminen ja kelan viestintä omassa kelassa on menny jotenki ihan päin vittua? :D Luultavasti sain haettua rottarahat viime kuulta, mutta etusivulle jäi silti kaks ilmotusta, että haepa tästä taas tukiaiset ja molempia klikkaamalla päädyin samaan pisteeseen, missä päivämäärät tuntu olevan ihan pisin vittua... Niin ja onhan mulla yks keissi siellä oottanu päätöstä jo helmikuusta asti ja nyt vasta pystyin varmistumaan siitä, että mun vastine on varmasti menny perille, mutta päätöstä odotellaan edelleen. :D Kyllä Kela on vitun hieno laitos....

+0  2 viestiä   19:28
SetäMies

Henrik Haukeland
Lyö itsesi läpi koko maailmalle mm-kisoissa

<mene venäjälle ja kansainvälinen ura ohi
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012095017.html
Välkky kaveri

+0  0 viestiä  Piilota  19:16
SetäMies

lihaperunasoselaatikkoo
Elikkäs pussymuusia ja jauhenlihaa

+0  1 viestiä  Piilota  16:06
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   15:44
SetäMies

Mikähän siinä on että kännissä iskee siivous into? Tiskausta, pyykkäystä jne. Nyt hoidetaan tiskit ja pyykit.

+1  2 viestiä   14:32
SetäMies

+1  4 viestiä   12:27
SetäMies

Hain kopan sandelssia saatana

+0  0 viestiä   11:56
Granit

+0  0 viestiä   02:16
valupertti

Kimalainen on söötti karvapallo. Ampiainen on häijy vittupää. Mehiläinen taas säyseä ja kerää hunajaa.

+2  4 viestiä   01:38
valupertti

Kalan tappamimen on taatusti väärin. Mutta entä sääski? Onko siinäki moraaline ongelma?

Tiedän kyllä etten saa nukkua tarpeeksi. Mutta herätyskellon pelkääminen. Se on hullua se.

+1  4 viestiä   01:24
Nakuankka

Mä meen just nukkumaan, sekä otan housut pois. Hitaasti.

+0  3 viestiä   00:20
Granit

Sanokaa joku tuolle Gaymorotalle, että "säälittävää" :|

+0  2 viestiä   21:48
digimummo

Huomenta homppelit. Kattokaapa tuosta pianointia :D

+0  2 viestiä   21:32