bonjovi bonjovi
Teoreetikot Teoreetikot
DRILL GRILL DRILL GRILL
Kuntoutusta Kuntoutusta
demoni kenkä demoni kenkä
new Eva braun new Eva braun
i hate niggers i hate niggers
Peräkärry Peräkärry
ridgen auto ridgen auto
Ufo neekerit Ufo neekerit
hammasharja hammasharja
horona-chan horona-chan

digimummo lähetti median Perseen imemistä.

Nakuankka lähetti viestin #759279 kohteeseen Nimipäivää viet.

SetäMies lähetti viestin #759278 kohteeseen salaattilasagne.

SetäMies lähetti viestin #759277 kohteeseen Nimipäivää viet.

Nakuankka lähetti viestin #759276 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median salaattilasagne.

ThisIsRape69 lähetti median väärä ovi.

valupertti lähetti viestin #759275 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median elämäntavoite.

ThisIsRape69 lähetti median salasana.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759274 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median kuurupiiloa.

ThisIsRape69 lähetti median arvoa.

ThisIsRape69 lähetti median juna-asemalla.

ThisIsRape69 lähetti median sori ei pysty pitää pushaa commitit githubii.

SecretMetal lähetti viestin #759273 kohteeseen Kuka teistä ant.

Nakuankka lähetti viestin #759272 kohteeseen Nimipäivää viet.

SetäMies lähetti viestin #759271 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median ohjeet nakuankalle.

Likasanko lähetti viestin #759269 kohteeseen vettä.

Likasanko lähetti viestin #759268 kohteeseen täs ihan kuka vaan meistä.

sonja lähetti viestin #759267 kohteeseen Ihana nainen.

Nakuankka lähetti viestin #759266 kohteeseen Ukrainan juttuja.

ThisIsRape69 lähetti median ARE YOU WINNING.

ThisIsRape69 lähetti median elokuvissa.

ThisIsRape69 lähetti median oispa syksy.

ThisIsRape69 lähetti median täs ihan kuka vaan meistä.

ThisIsRape69 lähetti median NIGGA HEIL HITLER.

ThisIsRape69 lähetti median vettä.

ThisIsRape69 lähetti median HERES MIAU.

ThisIsRape69 lähetti median syrjintää.

ThisIsRape69 lähetti median premum vag.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759264 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

ThisIsRape69 lähetti viestin #759263 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759262 kohteeseen Vain todelliset sigma-alfat kuuntelevat tätä.

Psyyke lähetti viestin #759261 kohteeseen Ihana nainen.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759260 kohteeseen Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa.

Psyyke lähetti median Vain todelliset sigma-alfat kuuntelevat tätä.

Kessu lähetti viestin #759259 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Kessu lähetti viestin #759258 kohteeseen Ukrainan juttuja.

valupertti lähetti viestin #759257 kohteeseen Kuka teistä ant.

Likasanko lähetti viestin #759256 kohteeseen Oispa syksy..

Kenway lähetti viestin #759255 kohteeseen Oispa syksy..

Pölle lähetti viestin #759253 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Granit lähetti viestin #759252 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Granit lähetti viestin #759251 kohteeseen Huomenta saatan.

sonja lähetti viestin #759250 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

sonja lähetti median Ihana nainen.

Pölle lähetti viestin #759249 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

SetäMies lähetti viestin #759248 kohteeseen Kuka teistä ant.

Nakuankka lähetti viestin #759246 kohteeseen Ukrainan juttuja.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759245 kohteeseen OLTII SLOBON JA.

hapsi_ lähetti viestin #759244 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

hapsi_ lähetti viestin #759243 kohteeseen lyönkö?.

hapsi_ lähetti viestin #759242 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Nakuankka lähetti viestin #759241 kohteeseen Meen nukkuu. Ra.

hapsi_ lähetti viestin #759240 kohteeseen Sellasta meininkiä.

sonja lähetti viestin #759239 kohteeseen Putin.

sonja lähetti viestin #759238 kohteeseen helvetin hyviä mustikoita.

Basso lähetti viestin #759237 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Heimosenkeimo lähetti viestin #759236 kohteeseen Kuka teistä ant.

sonja lähetti viestin #759235 kohteeseen lyönkö?.

Psyyke lähetti viestin #759234 kohteeseen Kuka teistä ant.

sonja lähetti viestin #759232 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Heimosenkeimo lähetti viestin #759231 kohteeseen Meen nukkuu. Ra.

Makkaraparoni lähetti viestin #759230 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

TramalJamal lähetti viestin #759229 kohteeseen Kun Kela nykyää.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759228 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Nakuankka lähetti viestin #759227 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759225 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

TramalJamal lähetti viestin #759224 kohteeseen Mielenosoitusta veikkauksen kasinolla..

Heimosenkeimo lähetti viestin #759223 kohteeseen lyönkö?.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759222 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Frensesia lähetti viestin #759221 kohteeseen Voi perkeleen d.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759220 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Nakuankka lähetti viestin #759218 kohteeseen Äitimuori osti .

antimateria lähetti viestin #759217 kohteeseen Äitimuori osti .

sonja lähetti viestin #759216 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Kessu lähetti viestin #759215 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Nakuankka lähetti viestin #759214 kohteeseen Voi perkeleen d.

Psyyke lähetti viestin #759213 kohteeseen OLTII SLOBON JA.

Nakuankka lähetti viestin #759212 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Nakuankka lähetti viestin #759211 kohteeseen Ukrainan juttuja.

digimummo lähetti viestin #759210 kohteeseen Sellasta meininkiä.

Psyyke lähetti viestin #759209 kohteeseen Olipa hyvä idea.

Granit lähetti viestin #759208 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Frensesia lähetti viestin #759207 kohteeseen koko bussi nousi taputtamaan.

Nakuankka

Nimipäivää viettävät:
Jani, Janne, Johannes, Juha, Juhana, Juhani, Juho, Jukka, Jussi

Jonnet ei muista Jussi-pussi sämpyläpussi

+0  7 viestiä   18:08
ThisIsRape69

Oispa ripuli.

+0  0 viestiä  Piilota  17:22
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä  Piilota  13:51
SetäMies

Huomenta saatana!

+0  1 viestiä   09:39
Kenway

Kuka teistä antoi haastattelun?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000012074304.html

+0  5 viestiä  Piilota  00:20
Nakuankka

Meen nukkuu. Rasvasin perseeni linoalla

+1  2 viestiä   23:51
Heimosenkeimo

Olipa hyvä idea käydä mattopyykillä, nyt matot haisee märälle koiralle ja vähä paskalle vaikka ovat ihan kuivia.
No, onneks on kaljaa.

+2  13 viestiä   22:09
Frensesia

Voi perkeleen deekut :D
Kauppareissulla sellanen arviolta 50+ harmaantuva hevipena ohimennen kyseli, et mikäs paita mulla on...vastasin että Vaderin paita tää on.
Takaspäin ostoksilta tää sama ukko aivan päissää siinä sit pysäytti ja rupes juttelee, ku innostu että joku muukin Oulussa muistaa antiikkisen death metalli lössin.
Eikä siinä mitää saatanhan minä parit sanat vaihtaa mut perkele ku tää huojui jo tuulen mukana, niin kippas sit kaljatölkkinsä mun rinnuksille kompuroidessaam. Ylimääräistä pesutupa keikkaa siis tiedossa.

+4  5 viestiä  Piilota  20:52
ThisIsRape69

OLTII SLOBON JA MÄMMIJUHAN KANS EILE PUHOKSEL OSTAA KALEXIA STUDIOLLE. SLOBO OLI KEIKANNU KONTULA NUOKKARILT JONKU KAPISEN OSCIN JA OLI TARKOTUS PÄÄSTÄ NAUHOTTAA JOTKU KUUMAT HOPEALAATIKKO SEQVENSSIT JA TUUTTAA KUNNOL LFO:TA GEITTII. KYSELTII JUST SLOBOLTA SEN HURJASTA PAKOMATKASTA KU SIIHE TULI JOKU NARKKI KYSELEE POISTOI. MÄMMIJUHA KUITENKI HAISTO KYTÄN JO KAUKAA JA KÄSKI SEN PAINUU VITTUU KU ME LASTATTII GEARIT COROLLAA JA LÄHETTII TALLA POHJAS KOHTI LEPISTÄ.

ku OLTIIN SÖRKÄN KOHILLA MU HAKULAITE ALKO PIIPPAA ELLIOTNESSIN NUMEROO PITI SIT PYSÄHTYY PIRITORILLE PUHELIKISKAA JA SOITTAA MITÄ SÄ MEINAA MUT VITTU SE KISKA OLI POTKITTU PASKAKS. EI SE MITÄÄ ONNEKS SIIT VIEREISET THAI-RUNKKAAMOST PIHALLE POMPPAS JOKU JUPPI JOKA TAJUS LAINAA MEILLE SEN UUTTA NOKIAA. NO SAIN SOITETTUU NESSILLE JA SEHÄ BUUKAS MEIJÄT HETI KAAPELIN MAIN STAGELLE ALKUILLAN SLOTI MUT MENEEHÄN SE PAREMMA PUUTTEESSA. VIETII SE NOKIA HESARIN PANTTII JA OTETTII SIIT VÄHÄ BENSARAHAA KU MATKA JATKU KOHTI LEPAKON STUDIOO. PARKKIKSELLA KU ROUDATTII NAAPURISTUDION HOUGEJÄBÄ TULI HEHKUTTAA HARDFLOORIN UUTTA SEISKAA JONKA SE OLI JUST POISTANU STREETBEATISTA. VÄHÄNKÖ SE MENI NOLOKS KU SANOTTII ME OLLAA SOITETTU SITÄ JO KUUKAUSIA WHITE-LABELINA. SIIN OLI SEN MIMMIFRENDI JOKA MUUTE NÄYTTI IHAN MARUSCHALTA(???) JA SE ÖÖGAS MU DECADENCESTA OSTETTUI KULLAKELTASII LATEKSIBYYSII. MÄMMIJUHA ISKI SILLE SILMÄÄ JA SANO ET HEI BEIBE VOIDAA HOITAA SU NIMI NAILONIE LISTALLE IHA MILLO VAA. HOUGEPOJU MENI IHA VAIKEEKS JA VITTU ET MEIT NAURATTI. MENTII SIIT STUDIOLLE TYKITTELEE TUMMAA PAAHTOO JA KOHT OLI KELANAUHAT TÄYN _NIIN TIMANTTIST_ MATSKUU ET PÄÄSTÄÄ SALETTII MYÖS SEURAAVALLE HITTIBUUMILLE

+0  2 viestiä  Piilota  20:51
ThisIsRape69

SAATANA KUTSUU MINUA
KAUPUNKI KAUPUNGIN JÄLKEEN TÖRMÄÄ SAATANANPALVONTAAN JA SHAMANISMIIN
ÄÄNILEVYLLE TAKAPERIN ÄÄNITETTY SANOMA MENEE AIVOIHIN PERILLE HUOMAAMATTAMME
SAATANANPALVONTAMUSIIKKIA OIKEIN SITÄ JYMPYTYSTÄ
ROCK-SANOITUKSET SISÄLTÄVÄT MUUNMUASSA HUUMEIDEN JA ALKOHOLIN IHANNOINTIA, HAUREUTTA, homoSEKSUAALISUUTTA (HAPSI) SAATANALLISIA VIESTEJÄ
rooLIPELIEN KAUTTA POIKASET ON JOHDETTU SAATANANAPALVONTAAN
SAATANANPALVOJAT AIKOO POLTTAA JONKIN SEINÄJOEN KIRKOISTA
TULEE TODELLA JOKU HAPSI TULEE NIINKU SAATANA JOKA OTTAA VALTAANSA
ONKO TÄMÄ SAATANA OIKEASTI OLEMASSA OLEVA PERSOONALLINEN OLENTO kyllä
MUTTA TIEDÄTTEKÖ TE @SecretMetal MITKÄ OVAT MUSTAT MESSUT HAUTUUMAALLA
EI MUA KOVIN NAURATA (@Granit) JOS JUODAAN JOTAKIN LEPAKON VERTA TAIKKA RÄJÄYTELLÄÄN LAMPAITA
KYLLÄ MINUSTA SIITÄ ON NAURU KAUKANA
JENGIPAINE
HUUMAUSAINE
VASEMMAN KÄDEN TIE
TURMIOLLE VIE
MUSTA MESSU
JA MUSTA RAAMATTU
ELÄINRAATO
HAUTAKIVIKAATO
SEKSIMAGIA
PSYKOPATIA
KIRVESMURHA
PALOITTELUSURMA
SAATANA KUTSUU MINUA

+0  4 viestiä  Piilota  20:07
SecretMetal

Äitimuori osti jostaki torikojulta aasialaista mättöä vähän niinku palkaksi siitä, että ajan nurmikon. :D Noh se sapuska oli uskomattoman mautonta ja siinä oli ihan vittuna riisiä verrattuna kaikkeen muuhun ja kastiketta ei ollu käytännössä ollenkaan ja se ei maistunu juuri miltään. :( No ajoin nurmikon silti ja ku vedän loput iltapalaksi niin nakkaan sekaan soijakastiketta, srirachaa ja mukana tulleen hauskan makean kastikkeen, mitä oli ehkä teelusikallinen. :D Oli äitimuorilleki eka kerta ku testas ku työkaverit oli kuulemma kehunu, mutta olihan tuo nyt aika paskaa ja annokset makso 11e. :D Mulle tuli possua ja äiti otti kanan niin ei kyllä kumpikaan vakuuttanu pätkääkään. :D Mukana tuli toki kaks pientä purkkia jotain minkä oletin olevan chiliöljyä, mutta se oli jotain mitä lie etikkaista haistapaska hommaa mikä haisi jo niin pahalle, että lensivät suoraan roskiin. :D Tietääpähän ettei tartte tuohon paikkaan ennään sijottaa sentin jeniä saatana ku melkeen vierestä saa about samaan hintaan ihan taivaallista chilihärkää ja annoskokoki on varmaan tuplat tuosta. :D Nyt juon loput kaljat ilman paitaa ja kuivattelen tuulettimien äärellä pihatöistä kertyneet hiet ja katson youtubesta jotain todella tärkeää. Rattoisaa illanjatkoa lähes kaikille tasapuolisesti!

+2  13 viestiä   19:31
Nakuankka

Muistatteko niitä hyviä yhdistelmiä sloganeista ? Eli ota kaksi eri mainoslausetta ja yhdistä ne.

Taitaa tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tarjolla, Simo vaatehuoneelta hei!


Yks kakkaa.. Kaks kakkaa.. Syökää kanaa!!!


Elä sie etelän mies huido. Panu kestää isältä pojalle


Pinotexia pintaan niin vanhakin nuortuu. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

+0  2 viestiä  Piilota  18:14
ThisIsRape69

anna mennä
MIRAA HEIKKOUTTANI LIIAN KOVAA LÖIN
LAUTEILLA HÄN VIELÄ LEPÄS
SAUNAMAKKARAA KUN SÖIN
SILLO SIVUSILMÄLLÄIN NUO LIEKIT ROUHUAVAT NÄIN
VAIMO VIETTIIIN PAIKKAAN PAREMPAAN MÄ TÄNNE YKSIN JÄIN
-
SINNE HIILENMUSTAENKELINI LENTÄÄÄÄÄÄ
HILJAA LIIITÄÄ YLI MIEHEN MURTUNEEN
NIIN SE EMENEEE HYMMÄRRÄN VAA HERRAT YMMÄRRÄ MUA EI
__ KAIKKENI MÄ YRITIN SILTI VEIVÄT ATK JUTUT TYÖN JA TALONKIN __
prööt
OLEN YKSINÄINEN SUSI MUTTA LAUMAN TARVITSEN
olEN KIVI JOKA KUKKIIIII LAILA HAURAAN JOUTSENEN
jaLAAT VIEVÄT HELVETTIIN MINÄ KATSON TAIVAASEEN
SIELLÄ HIILENMUSTA ENKELINI ALAS HYMYILEE
SIELLÄ HIIIIIIILENMUSTA ENKELINI LENTÄÄ
HILJAA LIITÄÄ YLI MIEHENMURTUNEEN
NIIN SE MENEE YMMÄRRÄN VAA HERAT YMMRÄ MUA EI
UHRI OLEN ITSEKKIN TALVEN ROUTA TAPPAA PIHATONTUTKIN

+0  0 viestiä  Piilota  17:21
ThisIsRape69

MOIKKA KUULIN ET OOTTE JUHANNUKSEN JÄLJILT NIINKU IHAN SIKA WÖÖ-WHAT-THE-420 niin halusin vain kertao vapahtajtmstnona
JUMALASTA
Orkideasta

+0  4 viestiä   16:08
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä  Piilota  14:57
Makkaraparoni

Kun Kela nykyään ottaa huomioon jokaisen roposen, piti itselläkin alkaa vääntämään 44,65 € vajaasta toimeentulotuesta, kun kelan tekoälybotti ei selvästikään ymmärrä, että 20 % veroa menee yleistuesta.

+2  1 viestiä   13:30
SetäMies

Viinalaki meni läpi

+3  3 viestiä   13:09
Kenway

+0  0 viestiä   12:30
Nakuankka

Ihme ettei ton liikenneturvan mainoksesta ole noussut haloo. Siinä siis porukka muettii kuka ajaa, yks sanoo että "mä oon juonu vaan neljä" sekä joku muija sanoo "no mä oon taas vähä poltellu" kunnes joku tulee sanoo että bussilla, taksilla tai selväpäisellä kuskilla. Toi on eka kerta kun mainosten yhteydessä puhutaan pössyttelystä, luulis että tässä kukkahattujen luvatussa maassa moni Irmeli ois jo soittanu huutoraivolla mainonnan eettiseen virastoon ettei tollasta mainosta saa esittää

+2  0 viestiä   11:51
SetäMies

Ti 23.6.
Aatu, Aatto, Aadolf

+4  0 viestiä  Piilota  08:30
SetäMies

Pitäsköhän ostaa semmonen pinkki härveli joka tungetaan perseeseen ja sitten lähetellä itselleen tekstiviestejä?

+0  2 viestiä  Piilota  08:14
SetäMies

huomenta
oli jääny puolikas olut pöydälle eilen ja just ykkösellä naamaan. lämmin väljähtynyt kalja

+2  5 viestiä  Piilota  06:55
Nakuankka

Menin nukkuu mut mä kuulen jotain huminaa

+0  4 viestiä  Piilota  23:47
SetäMies

Pekka Rinteelle upea uutinen: Hockey Hall of Fameen!

+0  0 viestiä  Piilota  22:12
Nakuankka

Suomessa on vapaa sana sekå mielepiteen vapaus ja sillee ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6164efbc-564f-4320-862e-06f31467733f

+1  1 viestiä   21:51
SetäMies

@nakuankka :den kanssa mökillä

+1  5 viestiä   21:15
SetäMies

Voi hitsi
Huomenna tulee 3 lootaa mustaa.
Melkeen jo unohtanu.

+0  0 viestiä  Piilota  20:55
Nakuankka

Vielä 1-2 vuotta sitten, @setämies melkeen blokkas mut homokuvista ja @heimosenkeimo itseasiasa teki sen. Nyt kun setämies homoilee etusivulla kukaan ei sano yhtään mitään :D

Luolasto, se tekee sinusta uuden miehen!

+0  6 viestiä   20:34
SetäMies

Oltiin nakun kanssa juhannuksena mökillä.

+1  0 viestiä  Piilota  20:22
SetäMies

Seksitapahtuma päätyi kaupungin sivuille – Lääkäri-Atella meni kuppi nurin: "95 prosenttia kansasta ei ymmärrä"
Ate on herkkä :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9efd670b-9954-445e-b00f-26c0e57f2424

+0  0 viestiä  Piilota  19:59
Nakuankka

Vetääköhän Norja futiksessa samanlaisen yllärin kuin jääkiekossa ? Mä en nyt tarkoita että ne voittais pronssia, vaan ylipäätään että niiden sijoitus on ylipäätään huomattavasti korkeammalla ? Wikin mukaan suurin voitto on suomesta 12-0 mutta sen lisäks eivät ole päässeet kuin kolmasti MM-peleihin ja kerran EM-peleihin. Molemmissa tuli samointein turpaan, joten jo nyt Norjalla menee aivan vitun hyvin historiaansa nähden. Toki siel on nyt Haaland joka on niiden peruspilari täl hetkel, joten ei ne tarttis ku pari voittoa vielä niin ois jo historian kirjat sekasi. Nytkin ens peli Norja-Senegal Feikkauksen kertoimella 2,18 norjalle, tasuri 3,45 ja senegal 3,25. Toi on kyllä sellanen kohde etten yhtään osaa sanoa, ehkä riskillä vois laittaa Norjan voittamaan yhdellä maalilla jos kertoimia hakee

+0  0 viestiä   19:42
SecretMetal

Hei luolaston ammattirotat! Oonko mää ainoa jonka mielestä tuo yleistuen hakeminen ja kelan viestintä omassa kelassa on menny jotenki ihan päin vittua? :D Luultavasti sain haettua rottarahat viime kuulta, mutta etusivulle jäi silti kaks ilmotusta, että haepa tästä taas tukiaiset ja molempia klikkaamalla päädyin samaan pisteeseen, missä päivämäärät tuntu olevan ihan pisin vittua... Niin ja onhan mulla yks keissi siellä oottanu päätöstä jo helmikuusta asti ja nyt vasta pystyin varmistumaan siitä, että mun vastine on varmasti menny perille, mutta päätöstä odotellaan edelleen. :D Kyllä Kela on vitun hieno laitos....

+0  2 viestiä   19:28
SetäMies

Henrik Haukeland
Lyö itsesi läpi koko maailmalle mm-kisoissa

<mene venäjälle ja kansainvälinen ura ohi
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012095017.html
Välkky kaveri

+0  0 viestiä  Piilota  19:16