Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Propagandaa Propagandaa
Jauhotus Jauhotus
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Persut 👍 Persut 👍
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Antti K. Antti K.
Kansa Kansa
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Antifasotilas. Antifasotilas.
Jussi taas laukoo totuuksia. Jussi taas laukoo totuuksia.
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Multikult.. Multikult..
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Remu Remu
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
 563 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:20:14
[ + 7 - | ]

Vitun virhreät

[67231] [304960276_176311078296098_4633577350559604153_n.jpg] [0.09 MB] [1125x1119] [] []
304960276_176311078296098_4633577350559604153_n.jpg

vihreät de gröna

(29)  · 

kaupunki

(31)  · 

tulevaisuus

(33)
06.09.2022 23:04:40
#597327 [+2] Piilota Suosittele

Buahahhaahah.

No, vihreiden mielestä kestävämpi ja reilumpi maatalous on sellainen, mikä on Suomesta ajettu nurin ja kaikki tuodaan muualta.

Ripuli-Darrakin vaan puhuu Lieksassa runkkaamisesta. Tuntisi nyt ensin edes oman rönttösensä.

07.09.2022 21:20:22
#597488 [+-] Piilota Suosittele

Maataloustuet pitäisi poistaa. Voi olla että useimmat olisivat nälkäisiä. En ihan näillä kannoilla ole. Maataloustukia ei pitäisi olla edes olemassa, ja duopoli lakkauttaa lakisääteisesti kuten energian naurettava säätely.

Tarkoitan vain, että onko meillä siis idiootteja eduskunta täysi, vai haetaanko kaikille vain omaa etua. Ei jokainen voi olla niin itsekeskeinen tai tyhmä?

[ 5 viestiä | ]