Näin siinä kävi. Parempi Suomi on tulossa. Velkojat repivät ja riipivät kansalaisia. Menot lisääntyy, tulot vähenee, bussilinjoja lakkautetaan. Palveluita lakkautetaan, verot nousevat.
Inhimillinen ja parempi Suomi.
Kenelle?
[
8 viestiä
|
]
⭰
Arvopohja.
Kjäh kjäh 😁
Tynkkynen ja Prinsessa
RASMUS
Harri, vanha paljuhomo
Somppulat
Junssi jauhottaa jälleen
Yle
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.