Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hutisalo 🤦‍♂️ Hutisalo 🤦‍♂️
Meemi Meemi
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Pieni ero Pieni ero
Vihreät Vihreät
Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Uskonto Uskonto
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Saksa tänään ja ennen.. Saksa tänään ja ennen..
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Sannan puheet ja totuus. Sannan puheet ja totuus.
Paavo presidentiksi! Paavo presidentiksi!
Sanna Sanna
Jauhotus Jauhotus
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Suur-Suomi Suur-Suomi
Letsgobrandon Letsgobrandon
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
 511 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.08.2020 02:02:07
[ + 0 | ]

LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity


01.08.2020 09:59:26
#369764 [+-] Piilota Suosittele

Pohjoismaissa ollaan yllättävän vapaita verrattuna jenkkeihin. Meillä ei olla koulutuksen suhteen riippuvaisia vanhemmista 18-vuotiaana saa itse päättää mitä haluaa ja minne haluaa. Meillä ei ole tarpeen jäädä toisen puolison tulojen ja terveysvakuutuksen varaan, jos ei ole varaa päivähoitoon (joka on siellä tolkuttoman kallista). Työnantajasta ei olla riippuvaisia, että saa terveysvakuutuksen. Jenkit eivät todellakaan tiedä ennen lääkäriin menoa, korvaako vakuutus käynnin, vai tuleeko flunssapolista 500 taalan lasku. Vakuutusten ja verolappujen kanssa meillä tulee valmis laskelma, joka on simppeli ja ennalta arvattava. Rapakon takana tarvitaan usein tilitoimiston ja juristin apuja. Pohjoismaissa istutaan saunaolutta nauttien, sillä välin, missä ahdistunut jenkki raapii tulevaisuuden suunnitelmiensa kanssa päätään. Koska pohjoismaissa on vapauksia esim koulujen ja päivähoidon suhteen, meillä itseasiassa tehdään enemmän työtunteja vuodessa taloutta kohden ja työn tuottavuus on parempaa. Tyypillinen viittaus sosialismiin jenkkilässä johtuu usein väärästä fokuksesta, että hyvinvointivaltion tehtävä olisi vain huolehtia lusmuista. Norjassa sossu ostaa jopa auton, jos se on välttämätöntä. Katsokaapa työttömyystilastoja, niin lusmuilijan paratiisissa ei paljon lusmuilla. IMF luetteli ongelmia USAn talouskasvun tiellä ja yksi niistä on nimenomaan köyhyys. Köyhyysloukussa olevat yksilöt eivät ole tekemässä tuottavaa työtä, vaan yrittävät selvitä ilman asuntoa ja koulutusta. Miljardeja työtunteja valuu täysin hukkaan.

[ 2 viestiä | ]