Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 810 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Siksi PS Siksi PS
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Politiikkaa Politiikkaa
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
sentristi sentristi
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Oulu Oulu
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
HALLLLLEEEELUJA HALLLLLEEEELUJA
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Lauri Sutela Lauri Sutela
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Tapetaan persut Tapetaan persut
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
Suvakit servattu Suvakit servattu
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
 510 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.08.2020 02:02:07
[ + 0 | ]

LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity


01.08.2020 09:59:26
#369764 [+-] Piilota Suosittele

Pohjoismaissa ollaan yllättävän vapaita verrattuna jenkkeihin. Meillä ei olla koulutuksen suhteen riippuvaisia vanhemmista 18-vuotiaana saa itse päättää mitä haluaa ja minne haluaa. Meillä ei ole tarpeen jäädä toisen puolison tulojen ja terveysvakuutuksen varaan, jos ei ole varaa päivähoitoon (joka on siellä tolkuttoman kallista). Työnantajasta ei olla riippuvaisia, että saa terveysvakuutuksen. Jenkit eivät todellakaan tiedä ennen lääkäriin menoa, korvaako vakuutus käynnin, vai tuleeko flunssapolista 500 taalan lasku. Vakuutusten ja verolappujen kanssa meillä tulee valmis laskelma, joka on simppeli ja ennalta arvattava. Rapakon takana tarvitaan usein tilitoimiston ja juristin apuja. Pohjoismaissa istutaan saunaolutta nauttien, sillä välin, missä ahdistunut jenkki raapii tulevaisuuden suunnitelmiensa kanssa päätään. Koska pohjoismaissa on vapauksia esim koulujen ja päivähoidon suhteen, meillä itseasiassa tehdään enemmän työtunteja vuodessa taloutta kohden ja työn tuottavuus on parempaa. Tyypillinen viittaus sosialismiin jenkkilässä johtuu usein väärästä fokuksesta, että hyvinvointivaltion tehtävä olisi vain huolehtia lusmuista. Norjassa sossu ostaa jopa auton, jos se on välttämätöntä. Katsokaapa työttömyystilastoja, niin lusmuilijan paratiisissa ei paljon lusmuilla. IMF luetteli ongelmia USAn talouskasvun tiellä ja yksi niistä on nimenomaan köyhyys. Köyhyysloukussa olevat yksilöt eivät ole tekemässä tuottavaa työtä, vaan yrittävät selvitä ilman asuntoa ja koulutusta. Miljardeja työtunteja valuu täysin hukkaan.

[ 2 viestiä | ]