Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Tein HS vaalikoneen 😁 Tein HS vaalikoneen 😁
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Ne erot.. Ne erot..
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda. Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity
Biden Biden
Putin & co Putin & co
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
vihreät de gröna vihreät de gröna
Neuvo Neuvo
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️ Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
sankari sankari
 767 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.38 MB, 1 tiedosto
19.03.2019 10:46:10
[ + 4 - | ]

Väestönvaihto


martti hellström

 · 

väestönvaihto

(9)
19.03.2019 11:19:55
#172946 [+-] Piilota Suosittele

Ihan naurettavaa touhua nuo kaupinginvaltuuston istunnot. Tai no kaikki nuo istunnot on ihan perseestä. Tulis vaikka diktatuuri alkaa vituttamaan tämä touhu.

19.03.2019 14:31:38 | 14:34:33
#172972 [+-] Piilota Suosittele

Kertoo vain siitä kuinka kaukana nämä elimet ovat tavallisesta kansasta. Kansanedustajilla huimia etuja, ja hyvät lomat sekä eläke yhden kauden jälkeen. Kansalaisilla verot nousevat, pätkätyöläisillä ei lomia ollenkaan. Työttömillä aktivointitöitä, joissa ei kerry eläke eikä mikään muukaan. Kansa ei käy edes minkäänlaiseen vastaväittöön koska pelkää työpaikkansa puolesta että entinenkin menee.

[ 3 viestiä | ]