Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Espoo Espoo
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
suolaista suolaista
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Vitun virhreät Vitun virhreät
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Vasemmat Vasemmat
ken on hulluin ken on hulluin
Ongelmia. Ongelmia.
 520 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
22.04.2022 18:35:43
[ + 6 | ]

Kokoomus gallupien nro 1.

[63891] [20220422_174850.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
20220422_174850.jpg
[63890] [20220422_174853.jpg] [0.22 MB] [1080x1345] [] []
20220422_174853.jpg

22.04.2022 20:42:09 | 20:42:32
#565323 [+2] Piilota Suosittele

>>565287 No osaksi ainaki. Kyllä ei minuakaan haittais vaikka valtio maksais minun talon ikkunoitten ja katon vaihon. Italiassa on vain se ongelma että siellä mafia vie noista 200 miljardista suurimman osan ja Suomessa demarit vain hurraa ja kättelee toisiaan hyvin onnistuneesta veronamaksajien varojen väärinkäytöstä

23.04.2022 00:20:58
#565436 [+-] Piilota Suosittele

Kokoomus sentään vihaa Suomea ja suomalaisia avoimeti. Muut paskapuolueet väittää, että suomalaiset on natseja. Mutta näin ne äänestäjät aina vetää niin tää on kansan äänestävän osan tahto.

23.04.2022 15:54:38
#565571 [+-] Piilota Suosittele

>>565447 Älä ala vänkäämään ja selittämään. Tiiät kyllä ettei asia ole siitä kiinni. Kannattaa kuunnella Antio Montin haastatteluja esim. Ylenannon Areensata. Kuuntele tarkoin, ku ite olet sen Ylen YKSIN KOKONAAN MAKSANUT!😵

[ 11 viestiä | ]