Budjettiriihessä on päivällä tiedossa kampaviinereitä - ja illalla sitten kotona koksua.
Vasemmistolainen tukimalli on perinteisesti sellainen helvetinkone, joka työllistää jäsenkirjan omaavia poliittisia broilereita ja vie Suomen entistä syvemmin tuhoon kasvattamalla julkisen sektorin kuluja entisestään.
Täytyy vain toivoa, että tällä kertaa ei käytetä perinteistä metodia. Todennäköistä kuitenkin on, että helvetinkoneilla mennään.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Paras aprillipila tähän asti.
Otto Meri, ihmisten ystävä
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Heh
Timcast
SDP mainos
Vkk
Päivän termi
Yin ja yang.
suuri luottamuskysely
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.