Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 809 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
sinun lompakkosi sinun lompakkosi
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Resitance Resitance
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
sankari sankari
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Marx Marx
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
Marin🤣 Marin🤣
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Putin & co Putin & co
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Emma Emma
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
Valta Kuuluu Venäjälle Valta Kuuluu Venäjälle
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
â­°
 537 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa
11.03.2022 13:31:12
[ + 3 - | ]
⇥

Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️

[62598] [20220311_122943.jpg] [0.15 MB] [746x928] [] []
20220311_122943.jpg
[62597] [Screenshot_20220311-123035_Samsung-Internet.jpg] [0.52 MB] [1080x1538] [] []
Screenshot_20220311-123035_Samsung-Internet.jpg

11.03.2022 13:48:50
#554339 [+3] Piilota Suosittele

>>554335

Ei riitä. Tehtaita suljetaan. Kulutus taittuu. Alkaa uusi nälkävuosi. Tämä on sitä suurta resettiä muistuttavaa toimintaa.
Samalla kun omistus on lisääntynyt, on se mennyt yhä pienemmälle ja pienemmälle osalle suomessa. Työ ja huvinvointi ei jakaudu tasan mitenkään. Toinen tekee työtä, toinen ei. Toinen maksaa vuokrat, sähköt ja muut itse. Toinen ei.
Toinen on nettosaaja, toinen ei. Toinen pääsee heittämällä tutkimuksiin, toinen ei. Toinen saa maksusitoumuksen, toinen ei.

Molemmilla on sama tilanne rahallisesti. Sitä ei ole liikaa, vaan liian vähän vallitseviin olosuhteisiin nähden. Toinen saa apua, toinen ei.

11.03.2022 15:39:21
#554374 [+-] Piilota Suosittele

Mikäs hallitus se oli, joka lopetti varmuusvarastot?
Olisko ollut PersKeKo, mutta pistetään huulipunan piikkiin, niin koen itseni mieheksi.

11.03.2022 18:34:32
#554415 [+-] Piilota Suosittele

>>554376

Poliitikko on minulle yksi ja sama. Poliitikkojen aikaansaannosts koko vitun paska. Mitään muuta ei osata tehdä kuin tuhoa kansalaista kohtaan. Jos käy poikkiteloin poliitikko, loppuu häneltä kaverit ja tuki. Siinä demokratianne. Rahan valta on demokraattista.

12.03.2022 00:44:06
#554572 [+-] Piilota Suosittele

>>554335 Olisin ehkä sinuna laittanu tuon numero 8 tilalle merkin =
Meinaan näyttää turhan ryssäoikoselta pitää se numerojonon jatkona, vaikka se on selvästi tuon sinun ironisen vitsin kärki

[ 7 viestiä | ]