Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 867 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

sininen puolue? sininen puolue?
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Politiikkaa Politiikkaa
Tietovisa Tietovisa
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Sanna Marin Sanna Marin
Vasemmisto Vasemmisto
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Mutti Marin Mutti Marin
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Toimittajat. Toimittajat.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
ken on hulluin ken on hulluin
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Vaalimainos Vaalimainos
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
 437 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]