Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 864 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Syökää paska rokotteenne Syökää paska rokotteenne
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Oho, taas marinaa.. Oho, taas marinaa..
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Jauhotus Jauhotus
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
karkkipäivä karkkipäivä
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
 437 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]