Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 835 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
Mielenosoitus Mielenosoitus
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Takkudemari Takkudemari
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Tytti ❤️ Tytti ❤️
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Vasemmisto Vasemmisto
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Alkon tj. Alkon tj.
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Huumeet ei ole hyväksi. Huumeet ei ole hyväksi.
lolmao lolmao
Jos.. Jos..
 512 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto
19.02.2022 01:53:09
[ + 3 | ]

Nyt tulee rahaa.

[61844] [20220219_005107.jpg] [0.15 MB] [824x960] [] []
20220219_005107.jpg

lupaukset

 · 

hallitus

(111)
19.02.2022 02:25:57
#548491 [+1] Piilota Suosittele

Vastaus ongelmaan on yksinkertainen. 2 viikon lakko kuljetusalalle. Yksikään rekkamies ei aja metriäkään 2 viikkoon. Monet asiat alkaisivat valjeta. Monet silmät saattaisivat aueta.

19.02.2022 02:50:40 | 02:51:59
#548494 [+2] Piilota Suosittele

Vasurit ottavat lainaa kunnes Suomi ei enää saa lainaa. Sitten he palaavat köyhiksi torppareiksi piikomaan leivänmurusesta

19.02.2022 05:52:52
#548506 [+-] Piilota Suosittele

>>548491

Kohta alkaa olla se tilanne jo edessä. Tilalliset eivät saa riittävästi tuloa pitääksene puljuansa pystyssä. Kauppias rohmuaa kaiken koko myyntituloista. Kuljetusfirmoille tuli entistä tukalampi tilanne hintojen noustua. Näin Suomi näivetetään takaisin 1800-luvulle.

19.02.2022 18:21:04
#548735 [+1] Piilota Suosittele

>>548699

Kohta-sanalla tarkoitin sitä, että nyt alkaa suuri firmojen alasajo suomessa. Omavaraisuutta ei suomella juurikaan enää ole. Hintojen nousu aiheuttaa sen, etteivät tuottajat saa toimistaan riittävää elantoa. kauppias nappaa eurosta 60 centtiä ellei enemmänkin. Kuljetus nappaa 25 cnt ja valmistaja saa loput.

[ 7 viestiä | ]