Sai mitä ansaitsi Sai mitä ansaitsi
Hemuli ja kukkaset Hemuli ja kukkaset
black friday black friday
Boris kertoo Boris kertoo
Ihana nainen Ihana nainen
Normaali juoppo ryssä Normaali juoppo ryssä
Kisse ei tykkää Kisse ei tykkää
Börh Börh
Sähkärin marjat Sähkärin marjat
Welcome to the future Welcome to the future
leimahti leimahti
putki päällä putki päällä
mitä tämä on mitä tämä on
Ihana mies Ihana mies
Ihana nainen Ihana nainen
Yritti herättää kamunsa Yritti herättää kamunsa
kelan ansa kelan ansa
INDIA SUPERPOWER INDIA SUPERPOWER
Kuka se allani on? Kuka se allani on?
heimosenkeimo tuli hakeen velat heimosenkeimo tuli hakeen velat
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
Hapsi ostamassa 102 kaljaa Hapsi  ostamassa 102 kaljaa
Kummallinen sattuma Kummallinen sattuma
salakakka salakakka
 668 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 15:34:15
[ + 2 | ]

Velkapuolue

[77723] [0.jpg] [0.05 MB] [1080x1539] [] []
0.jpg

kokoomus

(99)  · 

oikeisto

(27)  · 

sekoomus

04.02.2025 23:01:52 | 10:54:08
#678418 [+5] Piilota Suosittele

Valtio ei voi mennä konkurssiin. Parempi rakentaa tulevaisuutta vaikka velalla kuin kurjistaa koko kansakunta siihen pisteeseen, ettei täällä ole enää osaamista, teknologiaa tai infrastruktuuria, joiden ansiosta tänne kannattaisi investoida. On sitten komeaa olla velaton kansakunta, jolla ei ole mitään tulevaisuudennäkymiä :-)

05.02.2025 04:05:17
#678493 [+-] Piilota Suosittele

>>678418
Sipilän perskeko hallitus ei tuosta välittänyt, joka toivotti tervetulleeksi 35 000 juhlapaikanhakijaa, eikä Kataisen joka myi Carunan, mutta marinin syy ja vihervasemmiston ja maahanmuuton.

05.02.2025 16:31:33
#678561 [+2] Piilota Suosittele

>>678493
Joo mutta Marinin hallinto jakoi rahaa ihmisille ja tahoille jotka sitä eivät edes tarvinneet,

ja velkaraha ei ole tuloa edelleenkään!! >=(

12.02.2025 20:10:53
#680056 [+1] Piilota Suosittele

>>679715
Olisi pitänyt jakaa oikeisiin kohteisiin, mutta siihen olisi pitänyt perustaa kolme virastoa varmistamaan se joissa yhteensä yksi henkilö tekee töitä kuten kunnan virastoissa jos sekään siivoojan, vartijan ja talonmiehen lisäksi.

12.02.2025 21:54:46
#680076 [+1] Piilota Suosittele

>>680056
Silloin persut vaativat hallitusta ottamaan lisää velkaa, koska Marinin "Touhutonni" Ei ollut riittävä.
Eli vittuako siinä neekeri spekuloit.
Persut ryssi ja jatkaa ryssimistä, mutta kaikki on aina muiden syy.

13.02.2025 19:42:25
#680233 [+-] Piilota Suosittele

>>680076
Se ei ole millekään yksittäiselle puolueelle tavanomaista syytellä oppositiosta tai edellistä hallitusta, mene nyt antamaan itsellesi rasvattu hirttoköysi omasta ihrastasi vitun läski.

14.02.2025 16:28:13
#680426 [+-] Piilota Suosittele

>>680238
Olen persuihin vähän pettynyt, myös kokoomukseen tällä kaudella, mutta se rajaa aika lailla äänestämistäni. Edes kesKusta ei tule kyseeseen.

[ 16 viestiä | ]