Pylly Pylly
Ihanat naiset Ihanat naiset
Sandels mopo Sandels mopo
zombie zombie
nih nih
ihana nainen ihana nainen
mitäs täällä tapahtuu mitäs täällä tapahtuu
Minäpä tulin uskoon Minäpä tulin uskoon
täs mä täs mä
nukke nukke
tomb-stonen krapula aamut tomb-stonen krapula aamut
Hän on täälä taas >:3 Hän on täälä taas >:3
Hapsi vieraili keimon luona Hapsi vieraili keimon luona
vanhassa vara parempi vanhassa vara parempi
nagis taiteilee nagis taiteilee
tissit tissit
Aasit Aasit
zombies zombies
vaikea valinta vaikea valinta
Kommunistit vie hapsin dildot! Kommunistit vie hapsin dildot!
tuuks harventaa munki metsää tuuks harventaa munki metsää
kylmääosaan kylmääosaan
pikkujätkän sahaamista pikkujätkän sahaamista
Seuraavaksi esittelen teille Luolastolaisen Seuraavaksi esittelen teille Luolastolaisen
 668 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 15:34:15
[ + 2 | ]

Velkapuolue

[77723] [0.jpg] [0.05 MB] [1080x1539] [] []
0.jpg

kokoomus

(99)  · 

oikeisto

(27)  · 

sekoomus

04.02.2025 23:01:52 | 10:54:08
#678418 [+5] Piilota Suosittele

Valtio ei voi mennä konkurssiin. Parempi rakentaa tulevaisuutta vaikka velalla kuin kurjistaa koko kansakunta siihen pisteeseen, ettei täällä ole enää osaamista, teknologiaa tai infrastruktuuria, joiden ansiosta tänne kannattaisi investoida. On sitten komeaa olla velaton kansakunta, jolla ei ole mitään tulevaisuudennäkymiä :-)

05.02.2025 04:05:17
#678493 [+-] Piilota Suosittele

>>678418
Sipilän perskeko hallitus ei tuosta välittänyt, joka toivotti tervetulleeksi 35 000 juhlapaikanhakijaa, eikä Kataisen joka myi Carunan, mutta marinin syy ja vihervasemmiston ja maahanmuuton.

05.02.2025 16:31:33
#678561 [+2] Piilota Suosittele

>>678493
Joo mutta Marinin hallinto jakoi rahaa ihmisille ja tahoille jotka sitä eivät edes tarvinneet,

ja velkaraha ei ole tuloa edelleenkään!! >=(

12.02.2025 20:10:53
#680056 [+1] Piilota Suosittele

>>679715
Olisi pitänyt jakaa oikeisiin kohteisiin, mutta siihen olisi pitänyt perustaa kolme virastoa varmistamaan se joissa yhteensä yksi henkilö tekee töitä kuten kunnan virastoissa jos sekään siivoojan, vartijan ja talonmiehen lisäksi.

12.02.2025 21:54:46
#680076 [+1] Piilota Suosittele

>>680056
Silloin persut vaativat hallitusta ottamaan lisää velkaa, koska Marinin "Touhutonni" Ei ollut riittävä.
Eli vittuako siinä neekeri spekuloit.
Persut ryssi ja jatkaa ryssimistä, mutta kaikki on aina muiden syy.

13.02.2025 19:42:25
#680233 [+-] Piilota Suosittele

>>680076
Se ei ole millekään yksittäiselle puolueelle tavanomaista syytellä oppositiosta tai edellistä hallitusta, mene nyt antamaan itsellesi rasvattu hirttoköysi omasta ihrastasi vitun läski.

14.02.2025 16:28:13
#680426 [+-] Piilota Suosittele

>>680238
Olen persuihin vähän pettynyt, myös kokoomukseen tällä kaudella, mutta se rajaa aika lailla äänestämistäni. Edes kesKusta ei tule kyseeseen.

[ 16 viestiä | ]