USSR kansallislaulu USSR kansallislaulu
ovi auki ja sassiin ovi auki ja sassiin
Mites tässä näin kävi? ;__; Mites tässä näin kävi? ;__;
Mr.Pihvi osti tälläsen Mr.Pihvi osti tälläsen
Korppi on oikeus! Korppi on oikeus!
iltasantiot iltasantiot
Aistiyliherkkyys, Protec, nainen Aistiyliherkkyys, Protec, nainen
azu-nigga azu-nigga
Läski Läski
Dragon Ball F Dragon Ball F
Kateellinen Kateellinen
♂boss of this test chamber♂ ♂boss of this test chamber♂
Pusu kauneimmalle Pusu kauneimmalle
Tänään vedetään se perus setti Tänään vedetään se perus setti
pevse veikä pevse veikä
Evo mitsu Evo mitsu
kavereita kavereita
Tulikin takaisin Tulikin takaisin
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
Mina pitsa sinule leikele Mina pitsa sinule leikele
Ranskikset Ranskikset
Viinamäki 2 Viinamäki 2
yhdet kasvot yhdet kasvot
Niilo22 syö kuumia siipiä Niilo22 syö kuumia siipiä
 673 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 11.05.2025 14:04:49
[ + 0 | ]

Oikeiston talousosaaminen

[80652] [1000010401.jpg] [0.17 MB] [1080x1078] [] []
1000010401.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)
11.05.2025 14:06:48
#697276 [+-] Piilota Suosittele

Kohta tulee joku trukkikuski tai levyseppähitsari äärettömällä kansantalouden ymmärryksellään kertomaan miksi tää on hyvä juttu.

11.05.2025 18:49:33
#697289 [+2] Piilota Suosittele

Katsoin, että veronalennus jättää minulle jotain 100-200 euroa lisää käteen vuodessa. Kyllä sen takia kannattaa paskoa koko Suomi korjauskelvottomaksi.

11.05.2025 19:45:18
#697293 [+5] Piilota Suosittele

>>697289 Kyllä sen ns. korjauskelvottomaan kuntoon saattamisen hoitaa tuleva vasemmistohallitus, jos
vakavissaan meinaavat avata rajat ja rahahanat kaikkien ei kantasuomalaisten
ylläpitoa ajatellen. Työssäkäyvän käteenjäävä osuus ei tule ainakaan nousemaan
se on varmaa jo tässäkohtaa.

Lainaa ei kuitenkaan saada enää millää muotoa kohtuullisella korolla enää, eikä
yrityksille tulevat veronkorotukset ja naurettavuuksiin menevät ympäristövaatimukset kannusta
tuomaan tänne teollisuutta.

Lyhyesti: Kusessa ollaan jokatapauksessa, mutta vaihtoehto nykyiselle näyttää
ikävästi syvemmältä.

11.05.2025 20:03:31
#697296 [+3] Piilota Suosittele

>>697294 Ihan puhtaasti spekulaatiota kunnallisvaaleista.
Ei mitään faktaan tain sen vakavampaan nojaavaa.
Vähänkään siihen viittaava on, että näillä on ollut tapana vuorotella.
Toki kunnallisvaalien äänestysprosentti oli todella alhainen, että on
mahdollista, että nykyinen pitkälti jatkaa tuossamuodossa.

Mutta uskoisin silti sdp:n kiilaavaan kokoomuksen kanssa samoille lukemille.
Ja jos sdp saa enemmistön, niin potentiaalisesti meillä on huulipuna 2.0 käsissä.

[ 10 viestiä | ]