politiikkaa ja erotiikkaa politiikkaa ja erotiikkaa
Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla
Perkele Perkele
Reino raiskaaja Reino raiskaaja
yes yes
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
anime pro anime pro
Asiaa Asiaa
Pääministerin sopimaton käytös Pääministerin sopimaton käytös
prime minister of finland prime minister of finland
vanha pleikkari vanha pleikkari
energy grinks energy grinks
Pääministeri Pääministeri
Kouvolan kaupungin työntekijät Kouvolan kaupungin työntekijät
Rick Rolled Rick Rolled
Läheltä piti Läheltä piti
king nigga king nigga
TR-3B TR-3B
Häyrinen höyryää asiaa Häyrinen höyryää asiaa
Demaribussi 2022 Demaribussi 2022
Oikein Oikein
neekeri neekeri
Niin kerta! Niin kerta!
Huumeita Huumeita
 673 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 11.05.2025 14:04:49
[ + 0 | ]

Oikeiston talousosaaminen

[80652] [1000010401.jpg] [0.17 MB] [1080x1078] [] []
1000010401.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)
11.05.2025 14:06:48
#697276 [+-] Piilota Suosittele

Kohta tulee joku trukkikuski tai levyseppähitsari äärettömällä kansantalouden ymmärryksellään kertomaan miksi tää on hyvä juttu.

11.05.2025 18:49:33
#697289 [+2] Piilota Suosittele

Katsoin, että veronalennus jättää minulle jotain 100-200 euroa lisää käteen vuodessa. Kyllä sen takia kannattaa paskoa koko Suomi korjauskelvottomaksi.

11.05.2025 19:45:18
#697293 [+5] Piilota Suosittele

>>697289 Kyllä sen ns. korjauskelvottomaan kuntoon saattamisen hoitaa tuleva vasemmistohallitus, jos
vakavissaan meinaavat avata rajat ja rahahanat kaikkien ei kantasuomalaisten
ylläpitoa ajatellen. Työssäkäyvän käteenjäävä osuus ei tule ainakaan nousemaan
se on varmaa jo tässäkohtaa.

Lainaa ei kuitenkaan saada enää millää muotoa kohtuullisella korolla enää, eikä
yrityksille tulevat veronkorotukset ja naurettavuuksiin menevät ympäristövaatimukset kannusta
tuomaan tänne teollisuutta.

Lyhyesti: Kusessa ollaan jokatapauksessa, mutta vaihtoehto nykyiselle näyttää
ikävästi syvemmältä.

11.05.2025 20:03:31
#697296 [+3] Piilota Suosittele

>>697294 Ihan puhtaasti spekulaatiota kunnallisvaaleista.
Ei mitään faktaan tain sen vakavampaan nojaavaa.
Vähänkään siihen viittaava on, että näillä on ollut tapana vuorotella.
Toki kunnallisvaalien äänestysprosentti oli todella alhainen, että on
mahdollista, että nykyinen pitkälti jatkaa tuossamuodossa.

Mutta uskoisin silti sdp:n kiilaavaan kokoomuksen kanssa samoille lukemille.
Ja jos sdp saa enemmistön, niin potentiaalisesti meillä on huulipuna 2.0 käsissä.

[ 10 viestiä | ]