Meno vitun venäjä Meno vitun venäjä
Aika iso nenä Aika iso nenä
Imaami Rinne Imaami Rinne
Disaster girl Disaster girl
oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3 oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3
Kannanotto Kannanotto
Oispa syksy. Oispa syksy.
Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone
Nirvana Nirvana
Pöntöt pöntöt Pöntöt pöntöt
Hapsin muija Hapsin muija
Thicc1 Thicc1
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
Katupallo Katupallo
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Vihreät Vihreät
Kasvojen perusteellinen puhdistus <3 Kasvojen perusteellinen puhdistus <3
Uimakolo Uimakolo
Pilikullisen läskipaska tribuutti Pilikullisen läskipaska tribuutti
Pääsiäisen Iida Pääsiäisen Iida
Astronautitkin tarvii pillua, rjäh röh ;) Astronautitkin tarvii pillua, rjäh röh ;)
Cat Stevens Cat Stevens
vitun yhteiskunta vitun yhteiskunta
Blackface koiro Blackface koiro
 684 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(182)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(558)  · 

demari

(108)  · 

vassari

(122)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]