Luuli että saa auton mutta saikin yodan Luuli että saa auton mutta saikin yodan
elämysmatka elämysmatka
voi vitun vittu voi vitun vittu
stfu stfu
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
Jaws? Jaws?
Mr.x Mr.x
sepe nussii possoa ja muut katselee sepe nussii possoa ja muut katselee
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
The Lord of the Rings Cast, 1999 The Lord of the Rings Cast, 1999
BURN BURN
Vituixmän Vituixmän
normipäivä normipäivä
Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Tuksulle sopiva vauhtipeli Tuksulle sopiva vauhtipeli
Kunnon pusu Kunnon pusu
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
Juokse juokse Juokse juokse
xzibit & ismo laitela xzibit & ismo laitela
Se paskiainen joka tappoi sinut fortnitessa Se paskiainen joka tappoi sinut fortnitessa
Muuntautui sankarimuotoonsa Muuntautui sankarimuotoonsa
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
Läski Paska kusee (garlbarks) Läski Paska kusee (garlbarks)
Sarjakakkaajan sukulainen? Sarjakakkaajan sukulainen?
 246 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 22:04:24
[ + 5 - | ]

Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!

[87941] [tiedosto.jpg] [0.58 MB] [1155x1362] [] []
tiedosto.jpg

kurdi

 · 

neekeri

(1398)  · 

paskanahka

(148)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

mamu

(210)  · 

vassarit

(109)  · 

mutiainen

(67)  · 

mulatti

(20)  · 

suvakit

(200)  · 

kokoomus

(99)  · 

sdp

(558)  · 

vihreät

(423)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

työtön

(105)  · 

parasiitti

(57)  · 

loinen

(125)
11.05.2026 05:50:35
#752967 [+2] Piilota Suosittele

Suomessa on puute työstä, josta maksetaan palkkaa, samaan aikaan suomessa on pula työntekijöistä, jotka tekisivät työtä 0-4€/h.

11.05.2026 11:26:50
#752976 [+2] Piilota Suosittele

Miten me elätetään ne kaikki, kun niitä vain tulee ja tulee, nuoria työkykyisiä miehiä joilla aikomustakaan tehdä töitä?

11.05.2026 13:32:35
#752994 [+3] Piilota Suosittele

>>752967
Täähä se ois, paitsi todellisuudessa taitaa olla johonki 10€/h asti. 10€/h alkaa olee sellanen että eipä tolla oikee elä missää muualla ku jossain hevonvitussa jossa ei oo sivistystä ja sielläkään tuskin kun auto alkaa olee pakollinen.

On se kyllä hienoa että tänne kannetaan ihan vitusti neekereitä että saadaan jotain voltti kuskei kuljettaa kebabbia kun kukaan täysjärkinen ei sitä tekis koska siitä ei saa rahaa. Suomessa kyllä riittää työntekijöitä niin kauan kun töistä saa rahaa jolla elää ja taskuun jää vähän ylimäärästä sekä työolot on inhimilliset. Lähiaikoina tulee mielee ainakin tää marjankeruu jupakka ja hesburger "kohut". On se jännä että ihmiset ei halua työtä joka ei elätä ja päälle saa vielä paskat työolot. Ja vaikka olis hyvät työolot niin kuka haluaa painaa 8h 5pv viikossa jos päälle pitää alkaa hakea tukia että pystyy elämään?

11.05.2026 18:11:16
#753050 [+1] Piilota Suosittele

>>752994
Ei ole kauaa kun aamulehdessä oli haastateltu taksirenkejä, joilla oli työvuorot 12-15h/vrk ja netto per vuoro keskimäärin +40-70€, joka tarkoittaa 2,7 - 5,8€/h palkkaa.

Hesarissa oli puolestaan nämä 4-5€/h wolttikuskit itkemässä palkasta ja kun ravintolat eivät anna heidän istua siellä odottamassa keikkaa, tai käyttää vessaa ilman ostamista.

Ei taida oikein missään päin suomea pärjätä ilman tukia, perittyä / ostettua & maksettua asuntoa, tai omavaraistaloutta alle 1200€/kk (netto), olettaen että maksaa itse keskiarvo työmatkan kulkemiset, asumisen, ruokailut, sähkön, puhelimen jne kulut.

11.05.2026 18:29:17 | 18:31:50
#753054 [+2] Piilota Suosittele

>>753050
Jossai hevo vitussa varmaa vuokrat nii alhaalla että jollai 1200€ netolla vois jopa elää. PK seudulla pienetki kämpät alkaa jo lähentelee tonnia kuussa vuokra. Varmaan jossai 650€ hujakoilla joku paskassa kunnossa oleva yksiö ilman mitään järkevää. 700-800€/kk alkaa olemaan varmaan kaikki asuinkelposet halvimmat. Siitä sitte vielä kuukausimaksut vaikka julkisilla 100€/kk. Siinä jää se alle 400€/kk ruokaan plus muihin laskuihin kuten vesi sähkö yms. Puhelinliittymä+vesi+sähkö+netti varmaan halvimmllaan alkaa jo lähentelemään 100€/kk. Eli 300€/kk ruokaan/elämiseen. 300€/kk menee aika nopeesti safkaan. Eli rahaa ei ole edes ostaa vaatteita. Aika jännä ettei tälläselle työlle löydy tekijöitä.

Ja ymmärrän kyllä ton ravintoloissa istuskelun, tuskin ravintola haluaa että siellä alkaa jotku allahu akbarit älämölösiee pödydissä ilman että ostaa mitään. n. 99,9% todennäkösyydellä sinne alkas ilmestyy näit volttikuskeja 3-4 yhteen pöytään ölisee samalla ku odottaa keikkaa.

12.05.2026 10:30:32
#753145 [+-] Piilota Suosittele

>>752994 Kohta taas saadaan ilmaista työvoimaa kunhan tämän kokkarit runnoo läpi.
Työllisyyspoliittisella tuella rahoitettavaan toimintaan osallistuminen olisi työnhakijaa velvoittavaa, eli osallistumisesta kieltäytymisestä ja osallistumisen keskeyttämisestä voitaisiin asettaa korvaukseton määräaika
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/lausuntokierros-alkaa-pitkaaikaistyottomien-tyollistymisen-edellytysten-parantamiseen-uusi-tyokalu

12.05.2026 18:51:23
#753192 [+-] Piilota Suosittele

>>753187 Sopivasti juuri tuli voimaan yleistuki ja siinä tarveharkintapykälä, joten jokainen mahollinen euro, jonka pitkäaikaistyötön saattais tienata, vähennetään välittömästi.

[ 11 viestiä | ]