nauran makeasti kuinka jotkut vihaa persuja ja yrittää peitellä vihevassareiden töppäyksiä ja idiootti päätöksiä. "otetaan lisää velkaa vaikka on noususuhdanne" toi on ekaa kertaa suomessa. toiset on silloin maksanut velkoja. mites kun lama iskee 10 x velkaa jota maksetaan seuraava 100v köyhänä.
Kukaanhan ei näissä kuvissa yritä peitellä vihervassareiden töppäyksiä tai ilmaise mitään tukea Sannalle. Näissä vaan nauretaan persujen naurettavalle öyhötykselle ja itkulle ja sille, miten persufanit kuvittelevat, että persut olisivat hallituksessa onnistuneet yhtään paremmin :3
[
4 viestiä
|
]
⭰
Hs propagandaa
Saksa!
Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Vasemmiston taloustieto.
Dosentti 🤦♂️
Jenkeissä
Syökää paska rokotteenne
Vaalitulos
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja