Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Trump ja twitter Trump ja twitter
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Ne erot.. Ne erot..
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Putinin trollien palkka laskenut taas. Putinin trollien palkka laskenut taas.
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
Multikult.. Multikult..
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Elokapina Elokapina
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Siksi PS Siksi PS
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Stubb. Stubb.
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Make America Sane Again Make America Sane Again
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
 348 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 2 tiedostoa
19.09.2021 09:54:02
[ + 4 | ]

Uuninpankkopoika

[56795] [20210919_095329.jpg] [0.08 MB] [1840x278] [] []
20210919_095329.jpg
[56794] [Screenshot_20210919-095326_Twitter.jpg] [0.24 MB] [1080x582] [] []
Screenshot_20210919-095326_Twitter.jpg

uuninpankkopoika

19.09.2021 12:33:06 | 12:35:04
#502090 [+1] Piilota Suosittele

>>502064

Sellaset whatsaboutismit Harriin ja kommunusmiin. Ei ole varmaan äo muutenkin ole isompi kuin hampaita suussa, kun ei tiedä eroa kommunismin ja demariwn välissä.

19.09.2021 15:44:02
#502138 [+4] Piilota Suosittele

Tää timonen on kyllä yks niitä jotka ois hyvä siirtää avoimelta suljetulle. Sen oksennuksia kun lukenu joskus sillon tällön niin ei vittu huhu, ymmärtää miks yhteyksiä ei pysty syntymään yhden aivosolun välille.

[ 6 viestiä | ]