Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Vasemmiston taloustieto. Vasemmiston taloustieto.
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Fatim diarra Fatim diarra
Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Näin Näin
Jauhotus Jauhotus
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Yle propagandaa taas 32. Yle propagandaa taas 32.
joe pedo joe pedo
Yin ja yang. Yin ja yang.
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
Siksi PS. Siksi PS.
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
 506 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
17.05.2022 20:21:43
[ + 3 | ]

Sanaa anteroille.

[64466] [20220517_202059.jpg] [0.07 MB] [625x784] [] []
20220517_202059.jpg

sanna marin

(322)
17.05.2022 21:25:39 | 21:26:10
#571792 [+1] Piilota Suosittele

>>571779

Miten se on valehtelua, että elää poliittisen tilanteen mukaan? Olsiko pitänyt väen vängällä yrittää estää natojäsenyyttä kun ei olisi vaihtanut näkemystään tilanteen muututtua?

17.05.2022 21:27:43
#571795 [+-] Piilota Suosittele

>>571744 Kyllä tuo sinunki itku alkaa olla jo aika säälittävää

>>571779 Normaalia noissa piireissä. Tavjaki kerto olevansa vankka NATOn kannattaja. Tosin puoli tuntia eduskunnan äänestyksen jälkeen

17.05.2022 21:53:04
#571805 [+-] Piilota Suosittele

>>571800 joojoo ulise lisää. Enempää en lähde keskustelemaan koska ei ole tarvetta. Olen ollut naton kannalla hetikö venäjä hyökkäsi ukrainaan ja niin monet muutkin. Oikeastaan jälkiviisaana meijän ois ollu pitäny liittyä jo ysärillä. Mutta haluttiin pitää matalaa profiilia ettei venäjä suuttuisi. Nyt sillä ole enään mitään merkitystä. Tää on niin päivän selvää että tuntuu että koitat väkisin itkeä tota demokratiaa jota ennen taisit jopa haukkua jos oikein muistelen.

17.05.2022 22:28:21 | 00:17:19
#571817 [+-] Piilota Suosittele

Höhhöö! Kekkuli ei ymmärrä mikä ero on henkilökohtaisella mielipiteellä ja tietyn ajallisen hetken tilanteen kuvaamisella. Pääministeri ei ole aiemmin kertonut omaa kantaansa, mutta on kertonut miten todennäköistä liittyminen olisi.

18.05.2022 09:24:06
#571861 [+-] Piilota Suosittele

Valheilla on tätä maata johdettu pitkään. Valheilla johtajat saavat sitä itseään lisää.

Eli valehtelu kannattaa jo oman edun vuoksi.

18.05.2022 09:50:31
#571865 [+-] Piilota Suosittele

>>571862
Kyllä muuten on. Silloin kun äänestettiin tämä yhden pellehermannin syytesuojan purkamisesta. Tynkkynen lässytti siitä kuinka syytesuojan poistamista puoltavat yrittävät murentaa perustuslakia. Vaihtoehtoisesti kyse saattoi myös olla tietämättömyydestä joka olisi aika hämmentävää, että meillä tosiaan olisi näin tyhmä yksilö eduskunnassa. Perustuslaissa kun on ihan oma kohtansa syytesuojan poistamisesta äänestämiselle, eli silloinen toiminta oli täysin perustuslain mukaista.

[ 15 viestiä | ]