Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 808 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Vihiriät Vihiriät
Oho, taas marinaa.. Oho, taas marinaa..
No niin... No niin...
Esa rankaisee Esa rankaisee
Junkkari väläyttelee.. Junkkari väläyttelee..
Aatu Aatu
Sanna Marin vastaa kritiikkiin Sanna Marin vastaa kritiikkiin
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Johan bäckman Johan bäckman
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Oulu Oulu
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Yes Yes
Persun psykoosi Persun psykoosi
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
 544 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
09.10.2021 10:01:48
[ + 3 - | ]

Ihana Sanna ❤

[57251] [Screenshot_20211008-220724_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1079x1319] [] []
Screenshot_20211008-220724_Twitter.jpg

sanna

(126)  · 

seiska

(10)
09.10.2021 10:16:05
#506708 [+10] Piilota Suosittele

Sanna tekee kyllä tietyt asiat kunnolla.
*Kun annetaan lainarahaa ulkomaille, annetaan kunnolla!*
*Kun otetaan velkaa, otetaan kunnolla!*
*Kun leikataan poliisin, puolustusvoimien ja rajavartioston budjetista, leikataan kunnolla!*
*Kun syödään aamupalaa muiden piikkiin, niin sitä syödään kunnolla 300€... eiku 850€ eikäku... no kunnolla!*
*Kun vastataan puuta heinää ikävään kysymykseen, sitä puhutaan kunnolla puuta heinää ja paskaa!*

09.10.2021 12:34:02
#506730 [+1] Piilota Suosittele

Sanna varmaan vetoaa osaan kansasta lähtemällä mukaan tämmöiseen naistenlehtihömppään mutta samalla vieraannuttaa aika monia. Populismia se on tähtien kanssa tanssiminenkin. Joidenkin mielestä se on ok kun semmoinen viihde on niin ”harmitonta” mutta minusta tyhmyys ja sivistymättömyys ei ole lainkaan harmitonta vaan kaiken pahan alku ja juuri.

[ 7 viestiä | ]