Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 877 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Espoo Espoo
Putin & co Putin & co
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Pieni ero Pieni ero
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Vasemmiston taloustieto. Vasemmiston taloustieto.
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa. Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
Trump ja twitter Trump ja twitter
Iiris. Iiris.
sentristi sentristi
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
8 miljardia terveisin demarit 8 miljardia terveisin demarit
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Joe Rogan - Antifa Joe Rogan - Antifa
Make America Sane Again Make America Sane Again
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
 474 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
26.02.2022 14:38:10
[ + 0 | ]

Neekerin NATO ulinat

[62161] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [954x960] [] []
tiedosto.jpg

26.02.2022 15:18:23
#550544 [+4] Piilota Suosittele

Niin että Putin olikin joku neekereitä rakasteleva homo jonka länsimedia vaan maalaa valkoseks heteromieheks joka vihaa homoja ja neekereitä? Ok? Oon mustamaalauksesta kuullu mut tää o varmaa jotain valkomaalausta?

26.02.2022 15:22:00
#550546 [+5] Piilota Suosittele

Nyt sitten vaihteeksi pitäisikin puuttua neekereiden asiohin? Tää sama rullahuuli olis varmaan kurkku suorana huutamassa jos näin tehtäisiin. Mitäs jos neekerit eivät olis aina kuppaamassa länsimailta vaan hoitais omat asiansa jos kerran ovat niin hyviä kaikessa?

[ 3 viestiä | ]