Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 816 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

THANKS JOE THANKS JOE
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Fatim diarra Fatim diarra
Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
Antifasotilas. Antifasotilas.
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Oops.. Oops..
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Ja miten sitten kävikään.. Ja miten sitten kävikään..
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
Vassari wojak Vassari wojak
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
Persut Persut
suolaista suolaista
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
 387 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 2 tiedostoa
06.04.2025 20:24:19
[ + 0 | ]

Iikka ja Riikka

[79942] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [1170x762] [] []
tiedosto_1.jpg
[79941] [tiedosto_2.jpg] [0.23 MB] [1200x1600] [] []
tiedosto_2.jpg

miina

(16)  · 

iikka kivi

(24)  · 

riikka purra

(59)  · 

psykoosi

(71)  · 

mielisairaus

(55)
06.04.2025 20:35:26
#691160 [+5] Piilota Suosittele

Eikä yllätys mitään muuta kuin syyllistämistä tarjolla.
Kertoo sitten kanssa, että miten tuo naapuri pysäytetään kun kerran
luukkua piti ruveta aukomaan.

Kyllä siellä facen puolellakin muutama varmasti maksettu mielensäpahoittaja
parin aidon sekopään kanssa iltalehden otsikon allakin oli itkemässä, miten
tämä on paha marjastajille ja mahdollisesti humanitääriselle porukalle.

Ikäänkuin noilla vatipäillä olisi kuvitus että kumpaakaan tapahtuu sodanaikana...

06.04.2025 21:19:23 | 21:20:50
#691183 [+2] Piilota Suosittele

jos se sota hävitään niin ei siellä ole mitään suomalaisia siviilejä sen jälkeen
kummassakaan tapauksessa ei varmaan tee isoo käytännön eroo onko sielä suomalaisten jättämiä miinoja vai pelkästään niitä toisia

06.04.2025 21:48:09
#691190 [+3] Piilota Suosittele

Nykyaikasissa miinoissa on kyllä jo paikantimet mihin ne on laitettu, niin ihan joka miina voidaan kerätä sieltä pois kun niitä ei enää tarvita.

[ 6 viestiä | ]