Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

vihreät de gröna vihreät de gröna
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Suomi. Suomi.
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Jussi taas. Jussi taas.
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus. YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Boomer Boomer
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
 387 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 2 tiedostoa
06.04.2025 20:24:19
[ + 0 | ]

Iikka ja Riikka

[79942] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [1170x762] [] []
tiedosto_1.jpg
[79941] [tiedosto_2.jpg] [0.23 MB] [1200x1600] [] []
tiedosto_2.jpg

miina

(16)  · 

iikka kivi

(24)  · 

riikka purra

(59)  · 

psykoosi

(71)  · 

mielisairaus

(55)
06.04.2025 20:35:26
#691160 [+5] Piilota Suosittele

Eikä yllätys mitään muuta kuin syyllistämistä tarjolla.
Kertoo sitten kanssa, että miten tuo naapuri pysäytetään kun kerran
luukkua piti ruveta aukomaan.

Kyllä siellä facen puolellakin muutama varmasti maksettu mielensäpahoittaja
parin aidon sekopään kanssa iltalehden otsikon allakin oli itkemässä, miten
tämä on paha marjastajille ja mahdollisesti humanitääriselle porukalle.

Ikäänkuin noilla vatipäillä olisi kuvitus että kumpaakaan tapahtuu sodanaikana...

06.04.2025 21:19:23 | 21:20:50
#691183 [+2] Piilota Suosittele

jos se sota hävitään niin ei siellä ole mitään suomalaisia siviilejä sen jälkeen
kummassakaan tapauksessa ei varmaan tee isoo käytännön eroo onko sielä suomalaisten jättämiä miinoja vai pelkästään niitä toisia

06.04.2025 21:48:09
#691190 [+3] Piilota Suosittele

Nykyaikasissa miinoissa on kyllä jo paikantimet mihin ne on laitettu, niin ihan joka miina voidaan kerätä sieltä pois kun niitä ei enää tarvita.

[ 6 viestiä | ]