Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 831 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Tuttu lainaus kirjasta. Tuttu lainaus kirjasta.
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Jos.. Jos..
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
aivotonta menoa aivotonta menoa
Tilastot? Tilastot?
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Veronika Honka Veronika Honka
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Lipsuti lupsis nuol nuol! Lipsuti lupsis nuol nuol!
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Saavutuksia. Saavutuksia.
Kongressiehdokkaan viisauksia Kongressiehdokkaan viisauksia
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
Vaalimainos Vaalimainos
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Stea Stea
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Tietovisa Tietovisa
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
 712 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
28.01.2022 05:11:31
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.01.2022.

Perunatkin tietää paremmin

[61113] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [513x680] [] []
tiedosto.jpg

peruna

(45)  · 

vihreät

(423)
28.01.2022 12:07:30
#543236 [+-] Piilota Suosittele

Ja tämä on syy miksi niitä perunoita ei pestä. Joillekkin kotiäideille on vaan "hyi likaisia" pesemättömät perunat ja sitten ne heitetään parin päivän päästä roskiin kun itävät ja homehtuvat. Onneksi sentään kananmunia ei pestä niin säilyvät paremmin, mutta jos tämän nämä samat tietätäisivät niin vaatisivat pestyjä munia ja taas sitten roskiin.

29.01.2022 10:49:13
#543446 [+1] Piilota Suosittele

>>543341
"Perunan iduissa on korkea glykoalkaloidi- eli solaniinipitoisuus. Itäminen lisää myös itujen lähellä olevien solukkojen solaniinipitoisuutta. Solaniini on sama myrkky, jota muodostuu myös perunan alkaessa vihertää. Se voi aiheuttaa myrkytysoireita kuten vatsa- tai suolistokipua, ripulia, oksentelua ja hermosto-oireita."

-ruokavirasto.fi

[ 10 viestiä | ]