>>565547 Suomi on euroopan etulinjassa, halusi se sitä tai ei. Meidän halullamme ei ole väliä. Tahdollamme on paljonkin väliä. Jos alamme itkeä sota jyrää ylitsemme.
Siinä on kyllä toimittaja, jolla ei ole objektiivisuudesta minkäänlaista tietoa ollut kymmeniin vuosiin. Toimittelija, joka tekee järkyttävän pitkiä subjektiivisia tarinoita, joissa vuodattaa asioita tasan niin, kuin hän kokee ja tuntee. Toimittelija, joka myös kirjoittaa sitten kirjoja subjektiivisista tarinoistaan, kun on niin kiva kirjoittaa pitkiä tekstejä.
Toimittelija, joka kaikin tavoin pyrkii edistämään sinipunahallituksen valtaansaamista.
Henkilö, jonka ei pitäisi olla toimittaja, vaan pitäisi olla rehdisti SDP:n riveissä oleva poliitikko ja pysyä poissa toimittajan toimesta.
[
14 viestiä
|
]
⭰
Nyt arpajaisiin raus raus!
Kommarit
Osmo prkle..
Jatkosodan syy - Operatsia Groza
fatim diarrhea
Marinin jo ties monesko huti
Oulu
Huutista 🤣
Pelleilyä Helsingissä
Hallitus.
Vastaus ohessa!
Ensi keväänä..
miten Trumputtimen mieli toimii
Oho, taas marinaa..
Soteuudistus.
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta