Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Mielenosoitus Mielenosoitus
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Vegan activists Vegan activists
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
vale media vale media
Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣 Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣
Pieni ero Pieni ero
Yes Yes
Iiris. Iiris.
Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Suomi. Suomi.
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda. Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
 495 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
23.04.2022 08:33:03
[ + 4 | ]

Sanna taas kerran.

[63895] [Screenshot_20220423-083218_Twitter.jpg] [0.56 MB] [1080x1324] [] []
Screenshot_20220423-083218_Twitter.jpg

sanna marin

(322)
23.04.2022 15:33:03
#565566 [+-] Piilota Suosittele

>>565547 Suomi on euroopan etulinjassa, halusi se sitä tai ei. Meidän halullamme ei ole väliä. Tahdollamme on paljonkin väliä. Jos alamme itkeä sota jyrää ylitsemme.

Ja sitten piisaa itkunaihetta.

23.04.2022 16:33:23
#565593 [+-] Piilota Suosittele

>>565591

Jännä juttu, että rällä viikolla on ihan suorassa lähetyksessä itketty eduskunnassa, muttei näytä kiinostavan yhtä paljon, kun oli kokkari.

24.04.2022 03:13:36
#565701 [+2] Piilota Suosittele

Lauri vitun Nurmi.

Siinä on kyllä toimittaja, jolla ei ole objektiivisuudesta minkäänlaista tietoa ollut kymmeniin vuosiin.
Toimittelija, joka tekee järkyttävän pitkiä subjektiivisia tarinoita, joissa vuodattaa asioita tasan niin, kuin hän kokee ja tuntee. Toimittelija, joka myös kirjoittaa sitten kirjoja subjektiivisista tarinoistaan, kun on niin kiva kirjoittaa pitkiä tekstejä.

Toimittelija, joka kaikin tavoin pyrkii edistämään sinipunahallituksen valtaansaamista.

Henkilö, jonka ei pitäisi olla toimittaja, vaan pitäisi olla rehdisti SDP:n riveissä oleva poliitikko ja pysyä poissa toimittajan toimesta.

[ 14 viestiä | ]