Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

SDP SDP
Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Halla ja Biden Halla ja Biden
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Resitance Resitance
Orpo Orpo
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Ihana nainen Ihana nainen
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Hallitus. Hallitus.
Vitun virhreät Vitun virhreät
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Hutisalo.. Hutisalo..
Vasemmisto. Vasemmisto.
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
 495 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
23.04.2022 08:33:03
[ + 4 | ]

Sanna taas kerran.

[63895] [Screenshot_20220423-083218_Twitter.jpg] [0.56 MB] [1080x1324] [] []
Screenshot_20220423-083218_Twitter.jpg

sanna marin

(322)
23.04.2022 15:33:03
#565566 [+-] Piilota Suosittele

>>565547 Suomi on euroopan etulinjassa, halusi se sitä tai ei. Meidän halullamme ei ole väliä. Tahdollamme on paljonkin väliä. Jos alamme itkeä sota jyrää ylitsemme.

Ja sitten piisaa itkunaihetta.

23.04.2022 16:33:23
#565593 [+-] Piilota Suosittele

>>565591

Jännä juttu, että rällä viikolla on ihan suorassa lähetyksessä itketty eduskunnassa, muttei näytä kiinostavan yhtä paljon, kun oli kokkari.

24.04.2022 03:13:36
#565701 [+2] Piilota Suosittele

Lauri vitun Nurmi.

Siinä on kyllä toimittaja, jolla ei ole objektiivisuudesta minkäänlaista tietoa ollut kymmeniin vuosiin.
Toimittelija, joka tekee järkyttävän pitkiä subjektiivisia tarinoita, joissa vuodattaa asioita tasan niin, kuin hän kokee ja tuntee. Toimittelija, joka myös kirjoittaa sitten kirjoja subjektiivisista tarinoistaan, kun on niin kiva kirjoittaa pitkiä tekstejä.

Toimittelija, joka kaikin tavoin pyrkii edistämään sinipunahallituksen valtaansaamista.

Henkilö, jonka ei pitäisi olla toimittaja, vaan pitäisi olla rehdisti SDP:n riveissä oleva poliitikko ja pysyä poissa toimittajan toimesta.

[ 14 viestiä | ]