Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Trump ja twitter Trump ja twitter
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
samaistuin samaistuin
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Trudeau. Trudeau.
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla.. Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Trump Trump
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Make America Sane Again Make America Sane Again
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Syökää paska rokotteenne Syökää paska rokotteenne
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
 817 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.74 MB, 5 tiedostoa
04.09.2021 06:58:33
[ + 2 | ]

Vihreä siirtymä.

[56364] [20210904_063553.jpg] [0.04 MB] [1080x686] [] []
20210904_063553.jpg
[56363] [20210904_063602.jpg] [0.28 MB] [1080x1253] [] []
20210904_063602.jpg
[56362] [20210904_065052.jpg] [0.1 MB] [1153x964] [] []
20210904_065052.jpg
[56361] [20210904_065246.jpg] [0.09 MB] [1080x1920] [] []
20210904_065246.jpg
[56360] [Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x979] [] []
Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismia

04.09.2021 12:11:45
#497494 [+1] Piilota Suosittele

luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.

05.09.2021 10:36:21
#497768 [+1] Piilota Suosittele

Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D

[ 5 viestiä | ]