luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.
Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D
[
5 viestiä
|
]
⭰
Hiluigi Clintonelli
Vasurihomo raskaana
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Onk tää se antifalla töissä oleva?
Kello tikittää oikeuden puolesta
Laura Kolehmainen, vassari
Hutisalo..
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Demarit vetää taas satasella seinään
Nousi 0,70€, että no joo..
Kommarit
Äänestä persua
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa