Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Hutisalo.. Hutisalo..
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Kommarit Kommarit
Äänestä persua Äänestä persua
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
Putin & co Putin & co
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Missä BLM? Missä BLM?
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Julkinen Kärkkäinen. Julkinen Kärkkäinen.
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
 816 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.74 MB, 5 tiedostoa
04.09.2021 06:58:33
[ + 2 | ]

Vihreä siirtymä.

[56364] [20210904_063553.jpg] [0.04 MB] [1080x686] [] []
20210904_063553.jpg
[56363] [20210904_063602.jpg] [0.28 MB] [1080x1253] [] []
20210904_063602.jpg
[56362] [20210904_065052.jpg] [0.1 MB] [1153x964] [] []
20210904_065052.jpg
[56361] [20210904_065246.jpg] [0.09 MB] [1080x1920] [] []
20210904_065246.jpg
[56360] [Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x979] [] []
Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismia

04.09.2021 12:11:45
#497494 [+1] Piilota Suosittele

luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.

05.09.2021 10:36:21
#497768 [+1] Piilota Suosittele

Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D

[ 5 viestiä | ]