Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Emma Emma
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Hallitus. Hallitus.
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
karkkipäivä karkkipäivä
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Jenkeissä Jenkeissä
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Kehari Kehari
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Tietovisa Tietovisa
Jos.. Jos..
Haudalle kusija Haudalle kusija
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Fatim diarra Fatim diarra
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Viikon kuumimmat aiheet -lähetys Viikon kuumimmat aiheet -lähetys
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Amatitaito. Amatitaito.
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
 1 038 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
26.04.2019 20:17:18
[ + 1 | ]

Hallitustunnustelut aloitettu

[28640] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1068x782] [] []
tiedosto.jpg

persu

(151)  · 

anaali

(144)  · 

tissi

(68)
27.04.2019 12:43:33
#194620 [+-] Piilota Suosittele

>>194427
Propagandaahan tämä vain on ja sille tyypillisesti kontekstistaan erotettu yksittäinen kuva. Evilikin kun on liittynyt poliittisesti aktiivisten kuoroon, joka toki on itse kunkin oikeus ja valinta. Sinänsä vain pitää muistaa, että ei voi sanoa suvaitsevaiseksi itseään, jos maalittaa tiettyä porukkaa. Maallistuneessa lännessä politiikka on jo uskontoa voimakkaampi ja merkittävämpi asia eli tietynlaista rasismia tämäkin.

Eerola-kohun muistan parin vuoden (ah, tuossa oli vuosilukukin 2016) takaa. Vähän hämärä poninhäntä-äijä ja ajattelin, että kaveriporukan surkean bändin viritelmä vain, joten en viitsi kappalettakaan kuunnella. No, nyt tuli kuunneltua kun tarjottimella oikein oli. Ja olipas skeidaa.

Takaisin vaikka Månegarmin pariin.

27.04.2019 12:51:46 | 12:53:30
#194628 [+-] Piilota Suosittele

>>194620

En ole liittynyt aktiiviseksi. Vaalien jälkijunassa vain postailen kaikkea paskaa. Mutta saahan tämän käsittää väärinkin jos haluaa.
Höpsis, nimenomaan en suvaitse ketään. Sille en mahda jos vain tietty kritiikki riipaisee katsojan silmää. Ja rasismia? Voi ei. Valveutuneisuutta? Pois se minusta.

[ 9 viestiä | ]