Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 842 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Intian kosto Intian kosto
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Elot ja femmat Elot ja femmat
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Meemi Meemi
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Mielenosoitus Mielenosoitus
jotain yhteistä jotain yhteistä
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
RASMUS RASMUS
Multikult.. Multikult..
Persun psykoosi Persun psykoosi
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
 483 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.37 MB, 6 tiedostoa
15.10.2021 02:40:56
[ + 4 | ]

6 kiihoittavaa kuvaa

[57431] [tiedosto-1.jpg] [0.05 MB] [526x515] [] []
tiedosto-1.jpg
[57430] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [526x828] [] []
tiedosto-2.jpg
[57429] [tiedosto-3.jpg] [0.04 MB] [526x793] [] []
tiedosto-3.jpg
[57428] [tiedosto-4.jpg] [0.04 MB] [512x640] [] []
tiedosto-4.jpg
[57427] [tiedosto-5.jpg] [0.12 MB] [960x918] [] []
tiedosto-5.jpg
[57426] [tiedosto-6.jpg] [0.05 MB] [521x720] [] []
tiedosto-6.jpg

politiikka

(102)  · 

hulluus

(26)  · 

autismi

(46)
16.10.2021 21:34:16
#508581 [+-] Piilota Suosittele

>>508522
No vittuako nää sitten varailet ja tilailet näitä multa täällä? Sitäpaitti unohit huutaa JONO. Myyn ne sitte jollekki toiselle hintaan 599,67€ niin jäät puille paljaille. Vituttaako?

17.10.2021 20:30:59
#508774 [+1] Piilota Suosittele

>>508688
Mitä vittua sitten? Jos lupaan tehä sulle yhen kolmen hinnalla niin eikö se ny saatana oo jo sopiva vastaantulo meikäläiseltä, mitä hä? t. jokainen firmajohtaja maassa

22.10.2021 15:16:27
#509697 [+-] Piilota Suosittele

>>508996
Kaivettava turve uusiutuu 1mm per vuosi jos sitä siis kaivetaan samalla keskimäärin. Ymmärrän turvenuijien traktoriprotestin hyvin.

Ainut kortti jota voivat käyttää monessakin kohtaa, on uusiutuvan energian (jota turve on ja sitoo vielä lisää hiilidioksidia kun kaivettaessa pääsee kasvamaan) tuotannon teknologian myynti ulkomaille, joka ulkoistetaan sitten sekin.

Onneksi iso osa kansasta ymmärtää järjettömyyden, mutta ei suurin osa.

07.11.2021 21:21:02
#514008 [+-] Piilota Suosittele

>>513139
Niin niin, sehän kaivetaan koko Suomen suot yhdellä kertaa.

Minä menen huomenna hoitamaan metsää, vai annanko tuulenkaatamien lahota paikalleen?

Suomeen tarvitaan aidosti vihreä puolue.

[ 12 viestiä | ]