Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Hesari 🤣 Hesari 🤣
Olet murhaaja Olet murhaaja
Oikea antifasisti 🤣 Oikea antifasisti 🤣
Tynkkynen exposaa eloapinat Tynkkynen exposaa eloapinat
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Vaalitulos Vaalitulos
Yle sensuuria. Yle sensuuria.
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Memuja Memuja
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Aatu Aatu
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
 448 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.74 MB, 2 tiedostoa
17.04.2022 09:23:04
[ + 2 - | ]

Arvopohja.

[63747] [Screenshot_20220417-091843_Samsung-Internet.jpg] [0.57 MB] [1080x1326] [] []
Screenshot_20220417-091843_Samsung-Internet.jpg
[63746] [Screenshot_20220417-092053_Samsung-Internet.jpg] [0.17 MB] [1080x752] [] []
Screenshot_20220417-092053_Samsung-Internet.jpg

elvytyspaketti

 · 

hallitus

(111)  · 

demarit

(141)
17.04.2022 12:46:28
#564053 [+2] Piilota Suosittele

Tiet ovat meillä yhtä pahassa kunnossa kuin noin 20 vuotta sitten Viipurissa.

Viipurissa, köyhäilevässä ryssälandiassa!

Meillä on isompaa ja suurempaa reikää teillä reiän perään.
Asfaltti tehdään aivan laaduttomasta säästömoskasta eikä kestä edes kahta vuotta.

Vihreät helsinkiläiset eivät suostu näkemään ongelmaa, kun vain metro ja ratikka stadissa kulkee ja sähköpotkulautoja saa joka nurkalta ja jalkakäytävillä päällyste on kunnossa.

Aivonsa aikoja sitten menettäneet, jos niitä olikaan, emmattimet, pullapitkot, huuhaa-iirikset ja hutisalot toki haluaisivat nähdä autoilijoita ruoskittavan kaduilla, jotta maailma olisi heidän mielestään kiva paikka.
Todellisuudessa edellä mainitut Suomen tuhoajavihreät pitäisi ruoskia torilla toistuvasti ainakin kerran kuukaudessa. Saatavilla pääsylipputuloilla voitaisiin sitten toteuttaa vihreää siirtymää sillä aikaa kun verotuloja käytettäisiin enemmän tieverkoston korjausvelan purkamiseen.

17.04.2022 15:13:47
#564077 [+-] Piilota Suosittele

>>564053
Vihreät helsinkiläiset eivät suostu näkemään ongelmaa, kun vain metro ja ratikka stadissa kulkee ja sähköpotkulautoja saa joka nurkalta ja jalkakäytävillä päällyste on kunnossa.

Se on täällä etelässä kyllä että julkiset toimii niin en oo itekkää autoo omistanu enää ~5 vuotee tms. Tosin jos asusin jossain muualla niin auto ois kyl melko pakollinen ellei oo hyvä tuuri.

[ 3 viestiä | ]