Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Irstas viesti Irstas viesti
Arvovalinta. Arvovalinta.
Ongelmia. Ongelmia.
Yle propagandaa taas 31. Yle propagandaa taas 31.
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
Persu-meemejä Persu-meemejä
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Vihreät 2014/2021 Vihreät 2014/2021
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
jotain yhteistä jotain yhteistä
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Hutisalo 🤦‍♂️ Hutisalo 🤦‍♂️
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity
 447 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.74 MB, 2 tiedostoa
17.04.2022 09:23:04
[ + 2 - | ]

Arvopohja.

[63747] [Screenshot_20220417-091843_Samsung-Internet.jpg] [0.57 MB] [1080x1326] [] []
Screenshot_20220417-091843_Samsung-Internet.jpg
[63746] [Screenshot_20220417-092053_Samsung-Internet.jpg] [0.17 MB] [1080x752] [] []
Screenshot_20220417-092053_Samsung-Internet.jpg

elvytyspaketti

 · 

hallitus

(111)  · 

demarit

(141)
17.04.2022 12:46:28
#564053 [+2] Piilota Suosittele

Tiet ovat meillä yhtä pahassa kunnossa kuin noin 20 vuotta sitten Viipurissa.

Viipurissa, köyhäilevässä ryssälandiassa!

Meillä on isompaa ja suurempaa reikää teillä reiän perään.
Asfaltti tehdään aivan laaduttomasta säästömoskasta eikä kestä edes kahta vuotta.

Vihreät helsinkiläiset eivät suostu näkemään ongelmaa, kun vain metro ja ratikka stadissa kulkee ja sähköpotkulautoja saa joka nurkalta ja jalkakäytävillä päällyste on kunnossa.

Aivonsa aikoja sitten menettäneet, jos niitä olikaan, emmattimet, pullapitkot, huuhaa-iirikset ja hutisalot toki haluaisivat nähdä autoilijoita ruoskittavan kaduilla, jotta maailma olisi heidän mielestään kiva paikka.
Todellisuudessa edellä mainitut Suomen tuhoajavihreät pitäisi ruoskia torilla toistuvasti ainakin kerran kuukaudessa. Saatavilla pääsylipputuloilla voitaisiin sitten toteuttaa vihreää siirtymää sillä aikaa kun verotuloja käytettäisiin enemmän tieverkoston korjausvelan purkamiseen.

17.04.2022 15:13:47
#564077 [+-] Piilota Suosittele

>>564053
Vihreät helsinkiläiset eivät suostu näkemään ongelmaa, kun vain metro ja ratikka stadissa kulkee ja sähköpotkulautoja saa joka nurkalta ja jalkakäytävillä päällyste on kunnossa.

Se on täällä etelässä kyllä että julkiset toimii niin en oo itekkää autoo omistanu enää ~5 vuotee tms. Tosin jos asusin jossain muualla niin auto ois kyl melko pakollinen ellei oo hyvä tuuri.

[ 3 viestiä | ]