Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Mitä? Mitä?
Persun psykoosi Persun psykoosi
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Jee! Jee!
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua.. Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Orpo Orpo
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
Stea Stea
suolaista suolaista
Yin ja yang. Yin ja yang.
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
Legendaarista Legendaarista
 519 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
22.04.2022 18:35:43
[ + 6 | ]

Kokoomus gallupien nro 1.

[63891] [20220422_174850.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
20220422_174850.jpg
[63890] [20220422_174853.jpg] [0.22 MB] [1080x1345] [] []
20220422_174853.jpg

22.04.2022 20:42:09 | 20:42:32
#565323 [+2] Piilota Suosittele

>>565287 No osaksi ainaki. Kyllä ei minuakaan haittais vaikka valtio maksais minun talon ikkunoitten ja katon vaihon. Italiassa on vain se ongelma että siellä mafia vie noista 200 miljardista suurimman osan ja Suomessa demarit vain hurraa ja kättelee toisiaan hyvin onnistuneesta veronamaksajien varojen väärinkäytöstä

23.04.2022 00:20:58
#565436 [+-] Piilota Suosittele

Kokoomus sentään vihaa Suomea ja suomalaisia avoimeti. Muut paskapuolueet väittää, että suomalaiset on natseja. Mutta näin ne äänestäjät aina vetää niin tää on kansan äänestävän osan tahto.

23.04.2022 15:54:38
#565571 [+-] Piilota Suosittele

>>565447 Älä ala vänkäämään ja selittämään. Tiiät kyllä ettei asia ole siitä kiinni. Kannattaa kuunnella Antio Montin haastatteluja esim. Ylenannon Areensata. Kuuntele tarkoin, ku ite olet sen Ylen YKSIN KOKONAAN MAKSANUT!😵

[ 11 viestiä | ]