Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
Yle Yle
Faktantarkastus iski :D Faktantarkastus iski :D
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Luolastolainen psykologilla Luolastolainen psykologilla
MAGA Hakkarainen MAGA Hakkarainen
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Muutama kuva Muutama kuva
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Persut 👍 Persut 👍
Trump Trump
Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Tarina Tarina
vale media vale media
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Trump ja twitter Trump ja twitter
Make America Sane Again Make America Sane Again
 519 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
22.04.2022 18:35:43
[ + 6 | ]

Kokoomus gallupien nro 1.

[63891] [20220422_174850.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
20220422_174850.jpg
[63890] [20220422_174853.jpg] [0.22 MB] [1080x1345] [] []
20220422_174853.jpg

22.04.2022 20:42:09 | 20:42:32
#565323 [+2] Piilota Suosittele

>>565287 No osaksi ainaki. Kyllä ei minuakaan haittais vaikka valtio maksais minun talon ikkunoitten ja katon vaihon. Italiassa on vain se ongelma että siellä mafia vie noista 200 miljardista suurimman osan ja Suomessa demarit vain hurraa ja kättelee toisiaan hyvin onnistuneesta veronamaksajien varojen väärinkäytöstä

23.04.2022 00:20:58
#565436 [+-] Piilota Suosittele

Kokoomus sentään vihaa Suomea ja suomalaisia avoimeti. Muut paskapuolueet väittää, että suomalaiset on natseja. Mutta näin ne äänestäjät aina vetää niin tää on kansan äänestävän osan tahto.

23.04.2022 15:54:38
#565571 [+-] Piilota Suosittele

>>565447 Älä ala vänkäämään ja selittämään. Tiiät kyllä ettei asia ole siitä kiinni. Kannattaa kuunnella Antio Montin haastatteluja esim. Ylenannon Areensata. Kuuntele tarkoin, ku ite olet sen Ylen YKSIN KOKONAAN MAKSANUT!😵

[ 11 viestiä | ]