Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Feminismi Feminismi
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Lisää veroa Lisää veroa
Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
Demarit Demarit
Me naiset Me naiset
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Näin alkoi ja noin loppui.. Näin alkoi ja noin loppui..
Timcast Timcast
Takkudemari Takkudemari
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Yle propagandaa taas 24. Yle propagandaa taas 24.
Yle Yle
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
 718 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
05.04.2022 15:56:22
[ + 1 - | ]

rokoteuskovaisille

[63402] [covid.jpg] [0.06 MB] [750x724] [] []
covid.jpg

rokote

(70)  · 

korona

(299)
05.04.2022 17:02:17
#561163 [+5] Piilota Suosittele

Joo, kyllä se on jämpti niin että ainoastaan usko Herraamme suojaa koronalta! Rokotteet sun muut tökötit vaan laittaa kehon nestetasapainon sekaisin ja muuntaa geenejäkin!

05.04.2022 18:26:00
#561190 [+4] Piilota Suosittele

>>561167 Sä olet jo monasti osoittanut olevasi syvimmän Totuuden ulottumattomissa, mutta ainakin olemme yhtä mieltä siitä, että mitään Big Pharman takataskussa olevien valehtelijaherrojen myrkkyliuoksia ei pitäisi ihmisten sisään pistää! Terveys siinä vaan menee lopullisesti. Kyllä me oikeamieliset sitten nauretaan kun rokotteen ottajien elinajanodote on pudonnut keskimäärin 20 vuodella ja lisääntymisestäkään ei tahdo tulla enää mitään. Siinä sitten itkevät ja parkuvat rokotteisiin uskonsa panneet ateistipoloiset katkerasti ja toistelevat yhä uudelleen ja uudelleen: "Eihän tässä näin pitänyt käydä!"

05.04.2022 20:20:35 | 20:21:44
#561233 [+-] Piilota Suosittele

>>561231
Taustalla on se, että iPässi mussutti että rokote otetaan puolen vuoden välein eli tulee neljäs.. viides.. kuudes... Sitte ku pistin THL:n linkkiä, missä 4. rokotteen kohalla luki "EI JAETA" kaikkien muiden kohdalla, kuin vakavasti immuunisairaat ihmiset.

Kyllä, se mussutti että 4. piikin saa ihan samasta paikasta kuin muutkin piikit sekä kieltäytyi klikkaamasta mun THL:n "viruslinkkiä" koska olis huomannut olleensa väärässä.

Samoin aikasemmin, kun kysyttiin useampaan kertaa "Miksi rokottamattomat on yliedustettuina teholla jos rokote on turha?" niin tähän ei tullut vastausta. Itkua ja mussutusta tuli, siis kaikkea muuta kuin itse vastaus. Sitä kysyttiin yli 10 kerta, aina vain mussutusta ja kaikkea muuta paitsi suora vastaus.

Ja tämä luulee olevansa fiksumpi kuin muut.

05.04.2022 20:26:36
#561239 [+2] Piilota Suosittele

>>561226 Tutkimuksen rahoittajat: Big Pharma, Inc., Demokraattipuolueen keskusrahasto, Clinton Foundation ja Ateistien maailmanneuvosto.

Hah! Pidä vaan valheelliset "tilastosi", rokoteuskovainen! Kyllä koronasta selviää parhaiten ja ihan ilman mitään hermomyrkkyjä jos vaan luottaa ja uskoo Herraamme ja omaa edes välttävästi toimivan immuunipuolustusjärjestelmän (jota ei oo millään pistoksilla pilattu)!

05.04.2022 22:47:34 | 22:49:39
#561266 [+-] Piilota Suosittele

>>561262
Sä vitun idiootti selitit mulle, että mä saan neljännen rokotteen sieltä mistä viimeeks :D Mä jankutin sulle, että ei vittu jaeta! Siellä luki, Ei jaeta! Sä et uskonut! Taasko sä käännät asioita, jotta olisit taas oikeessa? Taasko? :D Mä vittu annoin sulle THL:n linkkejä jota et suostunu edes katsomaan xD Sä mussutit kokoajan että neljättä jaetaan ja mä mainitsin jo sillin että vain yksi immuunipuutteisten ryhmä.

Taas sä mussutat sekä jälkiviisastelet

06.04.2022 06:17:16
#561284 [+-] Piilota Suosittele

>>561266

Edelleen. Minua ei kiinnosta mitä sinä ajattelet. Saat puhua pulputtaa niinkuin tahdot. Se ei kosketa minua millään tavalla. 3kk vaikutus-pohjaista piikkiä en ota. Hyvin yksinkertaista.

[ 17 viestiä | ]