Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
Velkapuolueet Velkapuolueet
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
aivotonta menoa aivotonta menoa
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Irstas viesti Irstas viesti
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Kivenheitto Kivenheitto
Hoitajat Hoitajat
Väyrynen Väyrynen
Remu Remu
Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.) Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.)
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
 613 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:42:24
[ + 4 | ]

Taas Marin aiheutti uuden kohun!

[66937] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [688x716] [] []
tiedosto.jpg

sanna marin

(322)  · 

sauli niinistö

(51)
26.08.2022 02:22:46
#595227 [+2] Piilota Suosittele

Voidaako tämä julkasu todeta niin että Sannan fanitkin haluaa et pitäydytää viihdeuutisissa, eikä vaa mennä niihi asiakysymyksii, koska sit vast epäedustavaks meneeki?

26.08.2022 03:11:33 | 03:14:15
#595231 [+1] Piilota Suosittele

>>595227
Kenukalla on tauti, mutta Kenukka ei välitä. Sokea fanitus kun pääsee valloilleen niin siinä ei auta minkäänlaiset faktat enää sen jälkeen. "Yhy yhy, persut rakastaa Jussia!" No ei rakasta. Asia kuin asia on kyettävä käsittelemään puolueettomasti faktoihin perustuen, mutta Santerot ja Kenut ei semmoseen rationalismiin suostu lähtemään. Koskee myös Jumia sekä nakua ja kaikkia muitakin autisteja jotka on silmät sirrillään pili tanassa aina kun näkee idolinsa/vihakkinsa uutisissa. Pellejä koko sakki. Älykäs ihminen kykenee näkemään idoliensakin virheet (puhumattakaan omistaan), mutta ei nää sankarit. Ei missään nimessä. Ku pällireservi riittää nippa nappa keharirajan ylittymisestä niin ollaan niin polleita ja "nokkelia" että muut saa aina hävetä.

[ 2 viestiä | ]