Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 877 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Sdp ja nimby Sdp ja nimby
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Jordan Peterson Jordan Peterson
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Kekkulit vauhdissa ! Kekkulit vauhdissa !
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Eu Eu
Keijon konsti Keijon konsti
Alkon tj. Alkon tj.
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
 504 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.66 MB, 2 tiedostoa
25.08.2022 20:31:26
[ + 6 | ]

Joko Media tai Sanna valehteli.

[66929] [20220825_203026.jpg] [0.2 MB] [720x1185] [] []
20220825_203026.jpg
[66928] [Screenshot_20220825-203038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1080x1201] [] []
Screenshot_20220825-203038_Twitter.jpg

sanna

(126)  · 

italia

(45)
28.08.2022 12:19:43
#595653 [+-] Piilota Suosittele

595512

"Todellisuudessa anteeksipyyntö on nöyryyttä ja itsekeskeisyydestä poistumista."

Mää en nää asiaa näin. Jos vaikka verrataa meen pääministerii ni eipä hänkää ole iha hirveesti kesärata22 juttui pyydelly anteeks, johtuen (edellee mun mielest) hän ei ole tehnyt mielestään mitää väärää. Ja tämän logiikan mukaa anteekspyynnöstä tulee myös samalla syyllisyyden tunnustaminen. Jossei oo tehnyt väärää, ei ole anteeksipyydettävääkään.

Takasi tähän toimittaja Kovaleskiin, Trump oli hänet tavannu n. 12 kertaa 80-luvun loppupuolella ja 90- alkupuolel. Trump on omassa vastineessaa sanonu ettei muista kyseistä toimittajaa, mitä pidän mahdollisena, (asia mitä meist ei kyl kumpikaa pysty todistamaa suuntaa tai toisee) eikä siis tätä käsiliikettä tehdessää muistanut et henkilö ketä imitoi, on liikuntarajoitteine. Edellee, mun mielestä, Trumpin selvitys asia suhtee on riittävä, kun hän sanoi, että imitoi paniikkia, eikä toimittajan vammaa. Tällä lausunnolla must olis väärinymmärrys pitäny poistua, eikä anteekspyynnölle ollut tarvetta. Mut, niinku monesti jo sanoin, tää on mun mielipide ja sää saat olla myöskin sitä mielt et tuo lausunto ei ollut riittävä. Trump myös itse halus anteekspyynnön (mikäli muistan oikee) New York Timessiltä koska uutisoi tästä valheellisesti, muttei koskaa saanu sitä. Voiko johtua samoista syistä?

Ja tää on tapahtunu enne ku Trump oli presidentti. Sillo viä ku Trump oli ehdokas muitte joukos ja seki o omiaa lisäämää anteekspyytelemättömyyde painet.

>>595246
Meen keskustelualusta Trumpi kädeliikkeist poistu ni haluan jatkaa sit vaiks täsä

28.08.2022 22:14:17 | 22:18:33
#595725 [+-] Piilota Suosittele

>>595656
Kenel ny oli tää "minä olen *tap tap tap* ihminen" profiilikuva, ni häne tilapäivitykses poistu/poistettii. Mut oli kiva lukee aika erillaistaki näkökantaa asiast, ni haluun jatkaa

Edit. Näytti oleva käyttäjä viskisooda ja ilmeisesti hän poistanu kaikki paitsi uusimma päivitykses

[ 4 viestiä | ]