Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 151 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

[ Kaikki | Kuvat | Videot | Katsotuimmat ]

Erottele tagit pilkuilla.


Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
+4  / 2   / 527 
lasipesuneste lasipesuneste
+1  / 5   / 576 
korjaamo korjaamo
+1  / 4   / 646 
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
+3  / 4   / 765 
Markku Markku
+3  / 0   / 677 
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
+4  / 5   / 829 
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
+5  / 0   / 560 
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
+5  / 2   / 905 
kissat uunii kissat uunii
+2  / 3   / 905 
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
+3  / 2   / 581 
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
+7  / 2   / 753 
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
+1  / 17   / 715 
Usain Bolt Usain Bolt
+1  / 0   / 822 
vale media vale media
+3  / 5   / 649 
vitaepro vitaepro
+4  / 0   / 758 
navy hamster navy hamster
+1  / 0   / 763 
karhupumppu karhupumppu
+3  / 0   / 921 
piikki piikki
+4  / 4   / 838 
Ass hunter Ass hunter
+5  / 3   / 1 157 
skankhunt42 skankhunt42
+5  / 4   / 795 
balls of steel balls of steel
+1  / 3   / 1 162 
Auto hajosi Auto hajosi
+2  / 1   / 1 814 
Selviytymys ohjeita Selviytymys ohjeita
+2  / 0   / 1 711 
naama naama
+1  / 0   / 1 569 

[ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ] Seuraava
17.03.2019 14:39:32
#172076 [+-] Piilota Suosittele

172062 miksi toisen pitäisi ja toisen ei pitäisi olla ja toisinpäin? onko tässä nyt kyse jostain oikeutuksen hakemisesta vai kiusaantuneesta naljailusta vai geneerisestä nenäkkyydestä?

17.03.2019 21:58:59
#172268 [+-] Piilota Suosittele

172005

Ipalla on ollut tapana näyttää ajankohtaisia projektejaan/kokkailujaan ilman mitään "yolo swääg gängstä" menoa, sun leuhotukset jollain vanhalla pensaalla haisee lähinnä yritykseltä vaivihkaa mainostaa tai sitten juuri tollaselta teinitasoselta "kato mun siideritölkkikokoelmaa" egoilulta, jota ei jaksa.
1532. kuva valmiista pensaasta ei myöskään kanna mitään informaatioarvoa.

Mutta ennenkaikkea: tää on mun itteni tekemä kanava sellaselle mille henk.koht. en ne mitään syytä nähdä enää toistamiseen; kyseessä ei ole jokin yleinen suodin joka vaikuttaa kaikkiin joten ei hätää, saat kyllä huomiota muilta, en myöskään ole moderaattori tms.
Jos joku kuva mikä itseltä on jäänyt välistä tai en ole kokenut tarpeelliseksi tänne laittaa haittaa, tee oma suodatuskanava, mussukkaiseni.

[ 9 viestiä | ]