Tässä maassa on eletty aikoja jolloin Johanin kaltaiset maanpetturit ja ryssänkätyrit pistettiin polvistumaan montun reunalle. Ne ajat saisivat palata.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Virheiden ämmäkaartin mainos
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Näin alkoi ja noin loppui..
Sanna taas suorittaa 🤣
Oulu
vihreät de gröna
Ensi keväänä..
Paavo Pyhä
Muutama kuva 29.
Jauhotus
Ongelmia.
aivotonta menoa
Stubb.
Näin siinä sitten kävi..
EU taas.
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä