Jenkkimediasta iso osa on kusessa jos Trump häviää, mistä sitten jäkätetään koko ajan? Surkeinta tässä on että suomalaisetkin isot tekijät ovat päättäneet kopioida amerikkalaisia vastaavia.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Hehe t: Stalin
No sillä lailla..
No niin...
Unelma on jo hyvällä alulla.
Jotain rajaa!
Scars on Broadway - They Say (lyrics)
GOD EMPERIOR
Halonen
Bilesannuli on ihminen
Arvopohja.
Emma
suuri luottamuskysely
Mestarikin on koukkunokka
Junkkari väläyttelee..
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta