Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
VOI SAAT.. VOI SAAT..
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Suomi. Suomi.
Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
Suvakit servattu Suvakit servattu
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
ken on hulluin ken on hulluin
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Amatitaito. Amatitaito.
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Vähän luikuria voi aina laskea. Vähän luikuria voi aina laskea.
Lemmy Lemmy
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
samaistuin samaistuin
Irstas viesti Irstas viesti
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
poliitikot poliitikot
 167 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.25 MB, 2 tiedostoa
26.04.2026 00:51:00
[ + 2 | ]

Purra, Lindtman ja Tytti

[87667] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [922x1152] [] []
tiedosto_1.jpg
[87666] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [736x1355] [] []
tiedosto_2.jpg

persut

(247)  · 

demarit

(141)  · 

sdp

(559)
26.04.2026 09:17:59
#750993 [+2] Piilota Suosittele

Aletaan saavuttaa jenkki tasoa, politiikka lähenee kyllä tai ei settejä aka 0 tai 1
Surullista että jotku jaksaa uskoa vas/oikeisto setteihin suomessa, samaa paskaa tulee olemaan seuravaat 8 vuotta ainakin.

26.04.2026 10:35:53
#750995 [+-] Piilota Suosittele

Saa nähdä kenet pääministeri Lindemanne aikoo saada valtiovarainministeriksi seuraavaan hallitukseen viimeaikaisten ulostulojen jälkeen. Kilpailevan työväenpuolueenhan Demakot on linjanneet ulos hallitusyhteistyöstä jo aikojen alusta saakka ja Kepulaisilla ei varmaan ole hinkua vetää toista saarikkoaariaa. Vaihtoehdoiksi jää Sekoomus tai Vassarit.

26.04.2026 13:54:12
#751028 [+1] Piilota Suosittele

>>750995 Taas sitten sekoomuksen kanssa on se, että sdp painostas niitä perumaan
tiettyjä leikkauksia ja verotusten laskua, josta voi tulla eriäviä mielipiteitä.

Sdp:n ainoa toivo saada enemmistö hallitus aikaan olisi toivoa riittävää äänimäärää
vihreille ja vassareille, joiden kanssa saa yhteistyön.

Eli käytännössä pallo on keskustalla, että lähtevätkö ovimattopuolueeksi, vai
tuleeko homma kaatumaan mahdottomana.

[ 3 viestiä | ]