Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Neuvo Neuvo
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Yle Yle
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Elokapina Elokapina
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Uskonto Uskonto
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Kättä väännettii Kättä väännettii
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Vaalimainos Vaalimainos
Trudeau. Trudeau.
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Vaalitulos Vaalitulos
Oops.. Oops..
Mitäpä niistä faktoista.. Mitäpä niistä faktoista..
 167 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.25 MB, 2 tiedostoa
26.04.2026 00:51:00
[ + 2 | ]

Purra, Lindtman ja Tytti

[87667] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [922x1152] [] []
tiedosto_1.jpg
[87666] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [736x1355] [] []
tiedosto_2.jpg

persut

(247)  · 

demarit

(141)  · 

sdp

(559)
26.04.2026 09:17:59
#750993 [+2] Piilota Suosittele

Aletaan saavuttaa jenkki tasoa, politiikka lähenee kyllä tai ei settejä aka 0 tai 1
Surullista että jotku jaksaa uskoa vas/oikeisto setteihin suomessa, samaa paskaa tulee olemaan seuravaat 8 vuotta ainakin.

26.04.2026 10:35:53
#750995 [+-] Piilota Suosittele

Saa nähdä kenet pääministeri Lindemanne aikoo saada valtiovarainministeriksi seuraavaan hallitukseen viimeaikaisten ulostulojen jälkeen. Kilpailevan työväenpuolueenhan Demakot on linjanneet ulos hallitusyhteistyöstä jo aikojen alusta saakka ja Kepulaisilla ei varmaan ole hinkua vetää toista saarikkoaariaa. Vaihtoehdoiksi jää Sekoomus tai Vassarit.

26.04.2026 13:54:12
#751028 [+1] Piilota Suosittele

>>750995 Taas sitten sekoomuksen kanssa on se, että sdp painostas niitä perumaan
tiettyjä leikkauksia ja verotusten laskua, josta voi tulla eriäviä mielipiteitä.

Sdp:n ainoa toivo saada enemmistö hallitus aikaan olisi toivoa riittävää äänimäärää
vihreille ja vassareille, joiden kanssa saa yhteistyön.

Eli käytännössä pallo on keskustalla, että lähtevätkö ovimattopuolueeksi, vai
tuleeko homma kaatumaan mahdottomana.

[ 3 viestiä | ]