pikku janoon pikku janoon
Normaali ja tasapainoinen ihminen Normaali ja tasapainoinen ihminen
Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens
Häpeällinen juominern Häpeällinen juominern
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
Fish cock Fish cock
Voihan nenä Voihan nenä
Perhoset siinä lepattaa Perhoset siinä lepattaa
dädää dädää
hyvät ajat hyvät ajat
Buum fu-tuum Buum fu-tuum
ass boii ass boii
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
hmm hmm
Liuta kuvakommentteja 1 Liuta kuvakommentteja 1
Nuori mamselli Nuori mamselli
HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666... HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666...
Iloinen kello :) Iloinen kello :)
Meri Meri
Väiskin vinkeät seikkailut Väiskin vinkeät seikkailut
Älä kurki >:3 Älä kurki >:3
Deja vu Deja vu
tanssi tanssi
 160 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.25 MB, 2 tiedostoa, 26.04.2026 00:51:00
[ + 2 | ]

Purra, Lindtman ja Tytti

[87667] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [922x1152] [] []
tiedosto_1.jpg
[87666] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [736x1355] [] []
tiedosto_2.jpg

persut

(247)  · 

demarit

(141)  · 

sdp

(558)
26.04.2026 09:17:59
#750993 [+2] Piilota Suosittele

Aletaan saavuttaa jenkki tasoa, politiikka lähenee kyllä tai ei settejä aka 0 tai 1
Surullista että jotku jaksaa uskoa vas/oikeisto setteihin suomessa, samaa paskaa tulee olemaan seuravaat 8 vuotta ainakin.

26.04.2026 10:35:53
#750995 [+-] Piilota Suosittele

Saa nähdä kenet pääministeri Lindemanne aikoo saada valtiovarainministeriksi seuraavaan hallitukseen viimeaikaisten ulostulojen jälkeen. Kilpailevan työväenpuolueenhan Demakot on linjanneet ulos hallitusyhteistyöstä jo aikojen alusta saakka ja Kepulaisilla ei varmaan ole hinkua vetää toista saarikkoaariaa. Vaihtoehdoiksi jää Sekoomus tai Vassarit.

26.04.2026 13:54:12
#751028 [+1] Piilota Suosittele

>>750995 Taas sitten sekoomuksen kanssa on se, että sdp painostas niitä perumaan
tiettyjä leikkauksia ja verotusten laskua, josta voi tulla eriäviä mielipiteitä.

Sdp:n ainoa toivo saada enemmistö hallitus aikaan olisi toivoa riittävää äänimäärää
vihreille ja vassareille, joiden kanssa saa yhteistyön.

Eli käytännössä pallo on keskustalla, että lähtevätkö ovimattopuolueeksi, vai
tuleeko homma kaatumaan mahdottomana.

[ 3 viestiä | ]