Toisten pitää kaivaa tarkasteltavaksi kummallisia mittareita kuten "kannatuspotentiaali" ja "vaalikoneen suositelluin", jotta tulisi hyvä mieli. Onneksi meikäläiselle piisaa ihan perinteiset kannatustutkimukset:
>>15386 Jos ihmiset kehtais oikeasti äänestää niinku niistä tuntuu niin suositelluin olis myös voittaja mutta tuollaisten kaltaistesi poliittisesti korrektien märyperseiden aivopesumärinän mieliksi ihmiset äänestää kaikkia vihreitä kyrvän imijöitä ja sitten ne miettii miksi vituttaa kun maata johtaa kusipääpoliitikot
>>15423 Jos ihmiset kehtais oikeasti äänestää niinku niistä tuntuu niin suositelluin olis myös voittaja
Tuo väitteesi on ainakin kahdella tapaa typerä. Aluksikin, miksi ihmeessä ihmiset eivät kehtaisi äänestää niinkuin heistä tuntuu? Suomessa on vaalisalaisuus, joten ei ole pakko kertoa kenellekään, jos häpeää persujen äänestämistä. Toiseksi, ihmisten äänestyspäätökseen vaikuttaa onneksi moni muukin asia kuin yhden vaalikoneen antama tulos. Tietenkin.
Tässä vaiheessa pitää Jimboa kyllä kompata siinä mielessä, että keskimmäistä lukuunottamattahan nämä mittarit ovat ihan täyttä paskaa. Sen keskimmäisenkään paikaansapitävyydestä en ole varma, toivottavasti on faktaa.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Näin siinä sitten kävi..
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦♂️
Valta kuuluu kansalle
Syökää paska rokotteenne
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Usa laivasto peak performance
Demarit vetää taas satasella seinään
Jauhotus
Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Johan bäckman
Hallitustunnustelut aloitettu
Iiris ja Krista
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti