Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Takki kääntyy.. Takki kääntyy..
Jee! Jee!
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
Joe Rogan - Antifa Joe Rogan - Antifa
Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Väyrynen Väyrynen
Trump ja twitter Trump ja twitter
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
No sillä lailla.. No sillä lailla..
Stubb. Stubb.
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
 369 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 2 tiedostoa
01.04.2025 05:41:00
[ + 2 | ]

Demarit vetää taas satasella seinään

[79852] [tiedosto_1.jpg] [0.09 MB] [1080x1080] [] []
tiedosto_1.jpg
[79851] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
tiedosto_2.jpg

ilmari nurminen

 · 

sdp

(559)  · 

arabia

(8)  · 

mutiainen

(67)  · 

allah

(57)
01.04.2025 05:44:45
#690272 [+4] Piilota Suosittele

Nää runkkarit vääntää uugabuugakielellä vaalimainoksia ja pörrää mutiaislähiöissä kiertelemässä ääniä keräämässä. Samaan aikaan julistavat, että persut, eli hallitus, on pilannu kaiken tässä maassa ja vasta siinä vaiheessa ku on moskeija 50 metrin välein niin voidaan ruveta puhumaan terveestä yhteiskunnasta.

Tää jälkimmäinen siis viittaa teille juttuja lukemattomille siihen, että vihreet vaatii että jokaisesta ikkunasta koko maassa pitää näkyä x-määrä puita ja viheralueet xx-metrin päässä ulko-ovesta. Sitte tää sama sakki ihmettelee, että miks niille nauretaan, on naurettu ja tullaan nauramaankin. Mein Kampf eikun siis Mein Gott!

[ 2 viestiä | ]