Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 864 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
the way forward the way forward
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Sano ei Sano ei
Vegan activists Vegan activists
tulevaisuus tulevaisuus
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
VOI SAAT.. VOI SAAT..
Meemit Meemit
Vasemmisto Vasemmisto
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Remu Remu
Oulu Oulu
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Meemi Meemi
Mestari uskoi seiskan valheeseen Mestari uskoi seiskan valheeseen
 505 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
17.09.2021 20:52:26
[ + 3 | ]

Oho, taas marinaa..

[56765] [20210917_204856.jpg] [0.12 MB] [1284x1015] [] []
20210917_204856.jpg

marin

(115)  · 

kaksinaismoralismi

(8)
17.09.2021 22:24:57
#501739 [+2] Piilota Suosittele

>>501735
Jos tää on se laukkukauppajuttu niin taitaa olla laukkukauppa ja ympäristön ja taloutensa paskonut ja kulut valtiolle tehnyt kansainvälinen kaivosfirma vähän eri kokoluokan asioita. Mutta jos asiat näin koetaan niin mikäs minä siihen sitten tuomitsemaan.

18.09.2021 00:03:38
#501775 [+2] Piilota Suosittele

Minä laittaisin pihalle välittömästi. Samalla tavalla kuin olympialaisissakin varaslähdön ottanut. Lähtö tulee. Nähdään seuraavissa vaaleissa olisi sanoma.

Mutta kun ei. Ei uskalleta tuollaista tehdä. Siinähän kärsii hyväveliporukka.

18.09.2021 13:20:53
#501888 [+-] Piilota Suosittele

>>501740
Suurin ero ehkä on se, että vain tyhmät menee tohon laukkujuttuun ja terrafamesta joutuu kaikki kärsimään. Onhan tuo melko hölmöä marinilta, mutta kuten sanottua, vain tyhmät kärsii. Tai ei ne välttis ees kärsi, luulevat olevansa pääministereitä tai jotain kun ostaa samanlaisen laukun ja firma hyötyy.

[ 7 viestiä | ]