Enpä olisi vielä pari viikkoa sitten uskonut, että Euroopan pahin vihollinen tuleekin lännestä. Toivon vaan, ettei se keksi liittoutua sen toiseksi pahimman kanssa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Hallituksen propagandaa.
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Syökää paska rokotteenne
Demarit 🤦♂️
Vegan activists
Sekoomus ja välikysymys
Muhh vhriidums
jotain yhteistä
Poliittisen satiirin taso
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!