Enpä olisi vielä pari viikkoa sitten uskonut, että Euroopan pahin vihollinen tuleekin lännestä. Toivon vaan, ettei se keksi liittoutua sen toiseksi pahimman kanssa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tynkkynen
Upeaa, mahtavaa!
Taas demari tietenkin 😄
Persut
Demarien älykkyys 🤦♂️
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Vihreät valehtelee taas.
Vihreä ekonomisti 🤦♂️
SDP VS PS
Sananvapaus..
MAGA 420
Feminismi
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.