>>529733 Jos en ihan vÀÀrin muista, niin etkös ollut juuri sinÀ, joka kerran tÀÀllÀ kehuskelit saaneesi nettitestissÀ jotain 120 ja rapiat? Pistit vielÀ kuvankin.
[
6 viestiÀ
|
]
â°
Laura ja Leo - Mediamonsteri
Oli uutisissa..
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipÀivÀ
Paavo PyhÀ
Demokratia vs ryssÀ.
Ne pienet erot..
Vasemmisto ja Nato.
Tynkkynen
ampumahiihto rasismia?
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien hÀiriönÀ
Hiluigi Clintonelli
Takkudemari
Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Hutisalo đ€Šââïž
SDP
SiinÀhÀn se sitten tuli taas
Milloin pyydetÀÀn hevoselta anteeksi?
Yle propagandaa taas 20.
samaistuin
Putin, vasemmisto ja natsit.
Perussuomalaiset.
Oisko tÀssÀ ehkÀ rasistisin meemi ikinÀ?
Suvi "talousnero" Auvinen
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!