Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
Aatu Aatu
Hutisalo.. Hutisalo..
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Velkapuolueet Velkapuolueet
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Demari Demari
Ihana nainen Ihana nainen
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Sanna fanklub kiihtyy 🤣 Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Ukrainalaiset VS Husun "suomi" Ukrainalaiset VS Husun "suomi"
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
MAGA 420 MAGA 420
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
2 på gonget 2 på gonget
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
 608 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]