Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
Und das heisst Erika Und das heisst Erika
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Kepu lupaa Kepu lupaa
Amatitaito. Amatitaito.
uskovaiset uskovaiset
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Elokapina Elokapina
Pelon lietsonta Pelon lietsonta
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Kari tiesi Kari tiesi
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
Faktaa. Faktaa.
Toimittajat. Toimittajat.
Päivän termi Päivän termi
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
 608 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto, 30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]