Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
Töhrijät. Töhrijät.
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Takki kääntyy.. Takki kääntyy..
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Esa rankaisee Esa rankaisee
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
EU taas. EU taas.
Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Citykani Citykani
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
 608 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]