Nyt on kyllä vaikea kohtalo ihmislapsella. Toivottavasti saa tarvitsemansa avun ja vielä kymmeneksi vuodeksi lehtien palstoilta tilaa tyylillä "Muistatko vielä mihin huhuun eräs kuuluisuus joutui? Klikkaa ja hämmästy".
[
5 viestiä
|
]
⭰
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦♂️
Ydinasenappini nytkähtelee!
Parempaa rasismia
HS propagandaa osa 20
Sipilän tiedotus
Jauhotus
Me naiset
Sdp ja nimby
Sdp
Koulut voidaan avata
SDP
kaasua
Keskisormi politiikalle?
Pelon lietsonta
Hs propagandaa
Politiikkaa ja Vittuilua
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
Iiris
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c